Gå til innhold

Veldig bekymra for å smitte baby! Råd? :(

Anbefalte innlegg

Jeg har under svangerskapet fått en hel masse kjønsvorter :( legen mente viruset kunne vært der en stund og ikke bryti ut før nå i svangerskapet. Det som bekymrer meg er at jeg har lest at dette kan smitte over til baby under fødsel :( Hvor stor sansynlighet er det for at dette kan skje? Er nå i gang med behandling, men har noen som må fjernes med laser da de er så store/oppå hverandre, dette virket det ikke som jeg fikk gjort før etter fødsel.. Er veldig redd for at babyen kan bli smittet og dette begynner å bekymre meg mer og mer hver dag som går...! Vet det er en stund til fødsel, men klarer ikke tenke på noe annet enn dette om dagen..Er så fortvila.. Hva kan jeg gjøre? Er keisersnitt ett alternativ siden jeg kan smitte barnet ved vaginal fødsel? Vortene er utrolig vonde rundt skjeden, og blør lett, tror detta kan bli smertefult og smitte lett ved fødsel :( Legen sier han ikke vet når jeg nevner dette med smitte og fødsel...

Noen som har opplevd dette? Eller har noen gode råd? trenger sårt noen gode råd...

Fortsetter under...

Jeg har det samme som deg, men har ingen direkte plager utenom at de klør litt innimellom:-/ er også redd for å smitte den lille ved fødsel. Legen min sa at det ikke var noe som" kvalifiserte" meg til keisersnitt:-/ veldig bekymret... Lurer også derfor på om noen har erfaring med dette??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...