Gå til innhold

Dilla på melk, ost og smør

Anbefalte innlegg

Da har jeg spist opp to pakker smør alene i dette svangerkapet. Drikker melk med begge hender også + at jeg spiser masse gulost. Det positive er vel at babyen får kalsium til skjelettet sitt hehe ;)

Rart at jeg ikke har gått opp noe egentlig. Er i uke 19+1 og veier like mye eller noen ganger mindre enn jeg gjorde 1 januar.

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143947559-dilla-p%C3%A5-melk-ost-og-sm%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shanti ♥

Samme her.. Tjukt med smør på brødskiva (aldri pleid det tidligere), en kartong sjokomelk til frokost (kaffesubstitutt), kakao, masse gulost, fløteis.... Er visst en annen som bestemmer matlysta nå om dagen, og sjokolade vil hun ikke ha! Tenker også det samme som deg; hurra for kalsium, og rart at det ikke synes på vektnåla.. Har dog gått opp 5 kg, er 24+1 i dag :)

Jeg fikk totalt dilla på ferskt kneipp med gulost(norvegia selvfølgelig) og masse soft smør. NAM!

Har de siste årene byttet ut brødet med knekkebrød så forventet større vektøkning enn jeg har hatt når jeg plutselig spiser (minst) 2 skiver til frokost istedet for 1 knekkebrød.

Men det kunne jo vært verre ting å ha dilla på. Sliter med å holde meg unna spekemat f.eks men SKAL klare det.

Men melk klarer jeg meg fint uten.. Iskaffe derimot er tingen.. Selv om jeg nesten aldri unner meg sistnevnte.

Og jeg har helt sluttet å spise smør på brødskiva etter at jeg ble gravid :/ Klarer det ikke. Er ikke kvalm lenger nå, men likevel så er det mye feit mat som jeg nok ikke blir å spise på ei stund...

Oboy kan jeg helle innpå med noen ganger ja :P

Annonse

Prøvde natron testen i går, da ble det jente.

Har litt den følelsen for er veldig likt som forrige gang føler jeg.

Men er mye mer i tvil enn jeg var sist. Da hadde jeg skikkelig jente intuisjon og det stemte.

Det gjenstår å se om MANGE uker til UL

Annonse

Hva er natron testen??

Ta 2 ss natron i et glass og tiss oppi.

Dersom det bruser/skummer eller lager hveselyd blir det gutt, skjer det ingenting blir det jente..

Er vel ikke vitenskapelig bevist akkurat, men gøy å prøve å se om det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...