Klar for nr2 **med spire** Skrevet 19. juni 2012 #1 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Går på andre runde pergo. fikk ikke el på første. men idag på dag 17 får jeg max på fertilitetsmonitoren. lav tempt også idag Men d jeg lurer på er at mannen min skal levere sædprøve nr 2 i morgen. første prøve var litt dårli. trege og få sædceller. men ikke så dårlig at gynekologen mente vi skulle greie det.. Om han ikke får levert må han vente til etter ferien.. Men det blir jo for lenge å vente til i morgen kveld. sant? spesielt når han har litt trege svømmere. han har 30 %. og krave er 40 % Har treft el tidligere også uten å blitt gravid. men da uten pergo.. Er jo litt kjipt å gå glipp av denne el. da jeg ikke får el så lett.. Hva hadde dere gjort? Utsatte sædprøven? eller? men cbfm viser jo max to dager. er el etter første eller andre dag? men iogmed at jeg har lavere temp idag er vell el like om hjørne. regner med den stiger til værs igjen i morgen da? Endret 19. juni 2012 av klar for nr2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143947489-hjelp-meg-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå