Gå til innhold

Er jeg heeelt tullete, eller ser dere også en strek?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er sant, najaden :) Synes bare det er så rart, har alltid hatt 30/31 dagers syklus, satset på 28 dager denne gangen, men det ble 27.

Ingenting er bedre enn en kortere syklus da, så jeg skal ikke klage :)

Annonse

Ja det er ikke stort annet å gjøre desverre :S

nå på lørdag egentlig...men vet jo ikke helt sikkert så får bare vente å se...har klart å slutte å teste så mye da...så får vi se :)

Så bra snartmammatil2 :) Blir helt tullete av de testene, har bestemt meg for at neste gang skal jeg vente og vente.

Selv om det var et sjokk med blodig niagarafoss i morges, så er det bedre at jeg får det klart og tydelig enn å vente og vente.

Hadde ingen tegn da, bortsett fra litt sammentrekninger i går kveld. Ikke vondt, bare kjente at livmoren trakk seg litt sammen.

Får håpe dette blir tr hverdagen etter pilleslutt, for jeg har alltid hatt veeeeldig vondt. Dette kan man leve med ;)

Så bra snartmammatil2 :) Blir helt tullete av de testene, har bestemt meg for at neste gang skal jeg vente og vente. Selv om det var et sjokk med blodig niagarafoss i morges, så er det bedre at jeg får det klart og tydelig enn å vente og vente. Hadde ingen tegn da, bortsett fra litt sammentrekninger i går kveld. Ikke vondt, bare kjente at livmoren trakk seg litt sammen. Får håpe dette blir tr hverdagen etter pilleslutt, for jeg har alltid hatt veeeeldig vondt. Dette kan man leve med ;)

Uff ja, er glad jeg klarer å holde meg vekke fra de foreløpig, men spørs hvor lenge :S

Ja stakkar, det kan jeg tenke meg det var :( Men som du sier, nå har du i det minste fått et klart svar.

Jeg hadde myyyyyye smerter før (sengeliggende 2-3 dager) men etter p-piller og p-sprøyte så har det ikke vært like ille så håper for oss begge at det fortsetter sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...