Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trym sin søster skal mest sansynelig hete Eirylin. med mest trykk på EI og litt på LIN, Men, hvordan skal det staves:

Eirylin, Eyrilin eller Eirilin

Og, hva synes dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eirilin syns jeg blir det enkleste. Det var et veldig pent navn :)

Skrevet

Det har jeg aldri hørt før.. Jeg syns det blir litt tungt, vanskelig å si, på en måte. Men, jeg ville nok i såfall skrevet det rett frem. Eirilin. :)

Skrevet

Har heller ikke hørt det før, men synes det har god klang :) Likte det definitivt bedre skrevet med y: Eirylin. Med i så blir klangen ikke like god. Og så går y'en igjen i både storbror og lillesøsters navn :)

Flott navn som absolutt står godt til storebror :)

Skrevet

Synes Eirilin både ser og høres best ut, likte ikke y-lyden i navnet :)

Skrevet

Hva med Eirin heller? :) Mye lettere:)

Skrevet

Jeg synes Eirylin faller mest naturlig. Synes det var helt greit, originalt hvertfall :)

Skrevet

Jeg har ei Emmelin, uttales med samme trykk som ditt navn, får masse skryt for det, er heller ikke vanlig! originale navn er kjekt, likte best Eirilin, Eilin og Arlin er en noe enklere variant!

Skrevet

Eirylin!

Eyrilin blir tungt og vanskelig, både å si og stave.

Eirilin er vanskelig å lese i trykt skrift.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det kommer an på hvordan du har tenkt til å uttale det, synes jeg. Jeg ville skrevet det det med Ei uansett, men med y eller i alt etter hvordan uttalen skal være.

Skrevet

takk for mange svar! så hyggelig at de fleste var positive! Så klart vi skal stave det sånn som vi uttaler det, men det er der vi lurer. Jeg liker vel best Eirylin. både med tanke på y-en til storebror, og klangen i navnet. Men vil jo prøve å gjøre det minst mulig tungvindt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...