Gå til innhold

Uff...snuppa er født...med faren er sååå treig :-P

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet med maaange forslag. Har ligget en lapp med 10 navn på stuebordet en god stund før termin. Den skrumpet inn da jeg ble litt enig med meg selv om noen jeg ikke likte så godt :-). Men han...han gidder liksom ikke :-(. Vet ikke hvorfor, men jeg blir så frustrert :-/. Vil så gjerne finne et navn vi begge liker...og gutten vår på 5 lurer jo fælt på hva hun skal hete da :-). Nå sitter vi igjen med 4 navn, etter mye masing i helgen. Snuppa har blitt 1 uke nå, og er fortsatt bare lillesøster..:-P. De vi sitter igjen med er

Mathilde

Nathalie

Josefine

Tommine

Hva syns dere? Kanskje jeg blir litt klokere? Men må jo vente på han da. Tørr nesten ikke presentere de for 5 åringen, for om han liker ett godt og det ikke blir det, så kanskje han føler at han ikke fikk være med på valget :-/.

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg er i samme situasjon, bare at det "heldigvis" bare står mellom to navn! Tror vi fødte samme dag (11.06.)?? Her står det mellom Tomine eller Emilie, og vi greier heller ikke å bestemme oss. Har hatt "prøvedager" der vi har prøvd ut navnet. I dag heter hun Emilie :) På slutten av dagen er jeg nesten bestemt på det navnet vi prøvde, men neste dag er jeg like langt igjen....

Av dine navn stemmer jeg så helt klart på Tomine :)

Eller Mathilde, det hadde vi faktisk på listen vår også.

Lykke til!! :) Håper du forteller hva det ble når dere har bestemt dere :)

Ja Gullunger, snuppa kom 11.6 :-). Emilie er også veldig fint, men kjenner flere som har likt eller nesten likt veldig godt. Jeg håper vi klarer og komme frem til noe snart. Venter liksom på at han skal komme med noe lurt og si. Føler jeg maser sånn :-P. Skal fortelle her når ting er klart ;-). Gjør det du og da Gullunger ;-). Takk for mange fine innspill, hjelper litt og se alle kommentarene :-) blir liksom mer sikker på at ett av de 4 blir riktig ihvertfall :-P

Josefine eller Mathilde hvis jeg skulle valgt. Min mann var også treg med de to første, og er det fortsatt med nr 3 (er nå i uke 35 og ingenting bestemt, dere har i allefall et utvalg). Tenkte at vi skulle ta utslagsrunder a la fotballturnering (det må jo de fleste gutter like) f.eks at ett navn med gå ut annenhver dag til det er en finale med to navn. Hos oss har begge veto så vi må bli enige. Lykke til. Alle navnene deres var fine. Prøv å skriv de ned med etternavnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...