Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøvde for første gang dopler idag og jeg er 10 uker. Usikker på om det var babyens hjertelyd jeg hørte, men ville tro det. Var langt nede rett under skambeinet omtrent og litt til venstre.

Lyden var ikke veldig høy, men kunne høre den greit.

Syns bare ikke hjertet slo så fort som jeg trodde det skulle, tror jeg selv har veldig høy puls siden min slår enda raskere. Men ikke sikker. Bra jeg skal til legen til onsdag og kan få ting bekrefta

Annonse

Gjest Shanti ♥

Hva hvis man har doppler som ikke viser puls da? Jeg har den caremaxx doppleren og den viser jo ingenting på skjerm. Hadde planer om å ta den opp på pc, men vet noen om det fins et program på pc som kan måle rytmen?

Tell i 10 sekunder og gang med 6? ;)

Uansett kan du kjenne din egen puls samtidig, og vil da merke at hjerteslagene du hører med doppleren ikke kommer samtidig med og kommer i en annen hastighet enn din egen puls..

Lurer på om det er litt tidlig her, at det ligger bak beinet fortsatt. Er bare 10 uker ca nå. Skal heldigvis til legen imorra, så håper alt er bra. Har ikke hatt noen blødninger underveis, men har ikke fått sett tegn til liv på ultralyd eller hørt hjerteslagene hos legen. Så skal mase meg til det imorra, orker ikke å gå og ikke vite lenger:/

Vet noen sånn ca hvor fosteret ligger der nede i ca uke 10? og om det må være på midten eller kan være mot en av sidene?

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...