Gå til innhold

Til dere som har fått dekket brystoperasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk det lang tid fra dere besøkte fastlegen, til dere fikk gjennomført operasjon?

Tenker da brystløft og brystreduksjon..

Er nå per idag gravid med nr 2, og ferdig med barn.

Jeg har siden jeg fikk bryster hatt hengbryster. Altså fra jeg var 11 år!!

Brystene henger så mye at jeg til tider sliter med sopp, svette, stygg lukt under brystene og svært dårlig selvtilitt.

Jeg har størrelse 80D/E

Men nå ønsker jeg å få brystløft.. Er dette gjennomførbart tror dere?

Oppstramming i forhold til trening har INGEN virkning, da det kun er strekkmerker på brystene, og jeg vil tro vevet rundt er ødelagt.

Videoannonse
Annonse
Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Det gikk 4 uker fra jeg var hos legen, og hun sendte henvisning, til klinikken ringte. Dagen etter jeg fikk telefonen var jeg på kontroll på klinikken, en uke etter ble jeg operert :)

Jeg hadde 75 DD, og laaaange pupper, idag er jeg 75 C. De fjernet bare 200 gr fra hver pupp så det ble mer et løft enn reduksjon, men det visste de jo ikke før de var ferdige så jeg fikk dekket det for det.. :) Hadde BMI på 22, tror man må ha BMI på under 27, syns jeg å huske, for å få det dekket..

Om du ønsker å få det dekket så må du søke om reduksjon og ikke løft da løft blir sett på som kosmetisk operasjon og ikke medisinsk. Men resultatet blir jo det samme ;)

Skrevet

Oj, tusen takk for info :) Noen som vet hvor lang tid etter endt ammeslutt man kan bli operert? Eller gjør det ingenting?

BMI'en er fin og vekten min er normal :)

HI

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Oj, tusen takk for info :) Noen som vet hvor lang tid etter endt ammeslutt man kan bli operert? Eller gjør det ingenting?

BMI'en er fin og vekten min er normal :)

HI

Jeg ammet ennå litt, barnet mitt var 11 mnd da jeg opererte. Moren min hadde dattera min en uke etter operasjonen og jeg kunne jo ikke amme uansett så hun ble avvent på den måten ;)

Jeg argumenterte hardt med kirurgen ang dette med melkekjertler, men han påsto at det ikke hadde noe å si for resultatet. Men jeg er usikker, det tok litt tid før de ble like ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...