Petrine +spire=❤ Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Vi skal en tur til sverige i sommer og lurer på om noen vet om det er butikker i nærheten av nordby senteret som selger vogner??
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Nordby er vel ikke så langt unna Arvika? Der kjøpte jeg vognen til mini. Snøhvit het butikken, fikk Brio Go vognen bag+sportsdel for 5000 og det syntes jeg var en super pris og det var jo svenske kroner i tilegg så sparte mange tusen på det =) Lykke til!
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2012 Er veldig lite kjent der så derfor jeg lurer Ja det var billig! Takk.
Ezmeralda Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Happyland (happyland.se) er på Nordby. Vi kjøpte vognen vår der som koster 10.000,- her og 6.500,- der. Det er også en babybutikk med vogner inne på Nordbysenteret.
PWC1996 Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Happyland ligger på "det gamle" handelsområdet på Svinesund. På Nordby senteret ligger Gränsens barn, og i Strømstad (10-15 min å kjøre fra Nordby) ligger Kattis babyshop (www.kattis.se). Vi kjøpte vår emmaljunga på Kattis. Det er eneste stedet de selger emmaljunga i nærheten av svinesundgrensa.
Gjest stårma Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 vi kjøpte også vår emmaljungla vogn på kattys babyshop i strømstad. fikk en VELDIG god pris og er veldig fornøyd:) kan vær lurt å sende en mail og høre om de har den vognen du tenker å kjøpe på lager eller om de må bestille den. vi gjorde det, fant ut hvilken vogn vi ønsket, sendte mail og ba de holde den av så vi slapp å kjøre på bomtur også endte vi opp med å kjøpe den vognen i en annen farge men det var ikke noe problem:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2012 Vi har nå reservert vogn Så jeg gleder meg hehehe Hadde vært utrolig kjedelig med bomtur når vi reiser fra vestlandet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå