Gå til innhold

Vognkjøp i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal en tur til sverige i sommer og lurer på om noen vet om det er butikker i nærheten av nordby senteret som selger vogner??

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Nordby er vel ikke så langt unna Arvika? Der kjøpte jeg vognen til mini. Snøhvit het butikken, fikk Brio Go vognen bag+sportsdel for 5000 og det syntes jeg var en super pris og det var jo svenske kroner i tilegg så sparte mange tusen på det =)

Lykke til!

Skrevet

Er veldig lite kjent der så derfor jeg lurer :)

Ja det var billig!

Takk.

Skrevet

Happyland (happyland.se) er på Nordby. Vi kjøpte vognen vår der som koster 10.000,- her og 6.500,- der. Det er også en babybutikk med vogner inne på Nordbysenteret.

Skrevet

Happyland ligger på "det gamle" handelsområdet på Svinesund. På Nordby senteret ligger Gränsens barn, og i Strømstad (10-15 min å kjøre fra Nordby) ligger Kattis babyshop (www.kattis.se).

Vi kjøpte vår emmaljunga på Kattis. Det er eneste stedet de selger emmaljunga i nærheten av svinesundgrensa.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Gjest stårma
Skrevet

vi kjøpte også vår emmaljungla vogn på kattys babyshop i strømstad. fikk en VELDIG god pris og er veldig fornøyd:) kan vær lurt å sende en mail og høre om de har den vognen du tenker å kjøpe på lager eller om de må bestille den. vi gjorde det, fant ut hvilken vogn vi ønsket, sendte mail og ba de holde den av så vi slapp å kjøre på bomtur også endte vi opp med å kjøpe den vognen i en annen farge men det var ikke noe problem:)

Skrevet

Vi har nå reservert vogn :) Så jeg gleder meg hehehe :)

Hadde vært utrolig kjedelig med bomtur når vi reiser fra vestlandet... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...