Gå til innhold

Gode tips mot væskeansamlinger og hevelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt noen tips. Jeg fikk brått hevelser og gikk opp flere kilo pga væskeansamlinger for noen uker siden. Er under tett oppfølging hos jm pga samtidig høyt blodtrykk og kvalme. Så lenge det ikke er proteiner i urinen gjør man tydeligvis ingenting, og det karakteriseres ikke som noen form for svangerskapsforgiftning. Det jeg lurer på er om noen har noen hete tips som kan få ned/stoppe disse hevelsene. Har jo fått tømmerstokker til ben, og knærne er ikke mine for å si det slik;). Drikker 2-3 l vann om dagen, forsøker å holde meg unna salt og har kjøpt støttestrømper i dag... Er 35+1, så er jo litt bekymret for hvor disse hevelsene vil stoppe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannmelon funket overaskende bra på meg ;) Spiser masse av det, har gått ned noen kg, og holder meg der ;)

Skrevet

Takk for tips, mannen er nå sendt ut for å kjøpe....i pausen på fotballkampen - det er mannen sin det:)

Skrevet

Samtidig med at uke 35 startet kom 2 kg med vann, så skjønner godt hva du mener! Føttene/leggene ble umiddelbart som hobbitføtter og utrolig hovne. Støttestrømper er på hele tiden med unntak av natten når jeg sover og det hjelper virkelig! Håper det hjelper deg like mye, ellers er regelen å ha bena høyt så ofte som mulig. Jeg har mistet følelsen i 2 fingre også jeg nå på grunn av hovne hender. Vet ikke hva jeg kan gjøre med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...