Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Vil ha en liten jobb å gå til, er ikke så nøye om jeg får noe fast eller om det bare blir ekstra. Kan jeg bare ringe rett til sykehjemmene å spørre om de trenger noen eller? Har tatt helsefagarbeider på vgs, men mangler fagbrev. Har vært hjemme noen år med barn, så er jo en stund siden. Må nok ha litt opplæring.. Tenkte å ringe nå før ferietider, tenker de kanskje trenger ekstra folk da.. Er det sant som det sies at de ansetter hvem som helst? Skal studere noe helserelatert etter hvert, så håper også kanskje å kapre noe jeg kan beholde som ekstrajobb ved studier... Men ja, er det bare å ringe?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 HI. Eller skal man sende mail? Kanskje møte opp personlig?
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Du kan ringe de eller bare stikke innom personlig.. :-) Var rett etter at jeg var ferdigutdannet så hadde jeg ikke fast jobb. Så jeg bestemte meg for å ringe rundt til de ulike sykehjemmene i byen... Fikk komme på samtale samme dagen med avd.leder og opplæringsvakt noen dager senere... :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Du kan ringe de eller bare stikke innom personlig.. :-) Var rett etter at jeg var ferdigutdannet så hadde jeg ikke fast jobb. Så jeg bestemte meg for å ringe rundt til de ulike sykehjemmene i byen... Fikk komme på samtale samme dagen med avd.leder og opplæringsvakt noen dager senere... :-) Du er nok altfor sent ute om du vil begynne som sommervikar. De aller fleste sykehjem ansatte i Mars/April. Du får prøve til høsten igjen?
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Skader ikke å ringe uansett... Taper ingenting på det :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Er mange sykehjem rundt i landet som sliter med å finne sommervikarer.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Hvor bor du? Vi trenger alltid vikarer
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Her jeg jobber er det fullt kaos og vi trenger enda vikarer. Senest i forrige uke hadde vi ute stillingsutlysning som ferievikarer, jeg jobber da ikke på sykehjem, men mer i hjemmebasert omsorg!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Det beste er å ringe avdelingsleder på sykehjemmet for å høre om de trenger vikarer for så å avtale tidspunkt. Juni trenger ikke være et dumt tidspunkt, plutslig er det hull i vaktplanen, noen har brukket beinet eller fått blindtarmbetennelse:P Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #10 Skrevet 18. juni 2012 HI. Takk for alle svar! Tror jeg tar meg en ringerunde til avdelingsledere i morgen, så får jeg se hva de sier. Bor i Bodø, så det er vel rundt 10 sykehjem her tror jeg. Tanken var å bare høre om de trengte tilkallingsvikar i første omgang. Er hjemme med barn som ikke får barnehageplass før i januar, så kan helst ikke ha fulltidsjobb. Men har mulighet for å jobbe deltid iallefall, går fint i kombinasjon med samboern min sin jobb. Kan jobbe dag, aften, natt og helg. Noen dager fast ville jo vært greit, men trenger ikke det. Gjør det ikke for pengenes del, men for erfaring og for å komme meg ut av huset. Får se i morgen hva de sier, håper jeg trengs =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå