StineMor_2007_ Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 vil se på hente sett til nurket, vet det er tidelig men veldig lyst å lære meg å strikke selv hehe. prøvd før men har ikke tålmodighet til det.. Og ukene/mnd går alt for fort syntes jeg..
FruLS Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 hva er det du vil kjøpe/bestille? oppskrifter og garn, eller ferdig strikket? for bilder av oppskrifter kan du gå inn på de ulike garnprodusentene sine sider, der ligger kataloger med bilder (men uten oppskrift). de har gjerne også en oversikt over forhandlere som selger deres garn, evt egen nettbutikk. eks. www.dalegarn.no www.sandnes-garn.no www.viking-garn.no www.garnstudio.no (gratis oppskrifter på nett) www.pickles.no (noen gratis oppskrifter, noen kan kjøpes) og mange flere... Hvis du ønsker å bestille ferdig strikket er jeg litt mer usikker, men kan prøve å finne frem noe...
StineMor_2007_ Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2012 hva er det du vil kjøpe/bestille? oppskrifter og garn, eller ferdig strikket? for bilder av oppskrifter kan du gå inn på de ulike garnprodusentene sine sider, der ligger kataloger med bilder (men uten oppskrift). de har gjerne også en oversikt over forhandlere som selger deres garn, evt egen nettbutikk. eks. www.dalegarn.no www.sandnes-garn.no www.viking-garn.no www.garnstudio.no (gratis oppskrifter på nett) www.pickles.no (noen gratis oppskrifter, noen kan kjøpes) og mange flere... Hvis du ønsker å bestille ferdig strikket er jeg litt mer usikker, men kan prøve å finne frem noe... først må jeg finne noe jeg liker + oppskrift men helst noe som er ferdig tenkte å høre om svigermor ville strikke for hu skal sikkert strikke til datteren sin som venter baby samme mnd takk for linkene :D
Kakaoen Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Garnstudio.no har KJEMPEMASSE fint. Bare å lete deg gjennom så finner du garantert noe
Mrs.Steel Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Garnstudio et genialt! Og de har i tillegg videoer som demonstrerer ulike mønstre etc om man er litt fersk :-)
MammaBrum Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Sisch kom meg i forkjøpet Epla.no er genialt hvis du vil kjøpe noe ferdig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå