Riley Skrevet 12. august 2012 #51 Skrevet 12. august 2012 Jippi, fikk mensen idg, så nå er snart jeg også igang. Ringer inn i morgenen. og er så glad jeg skal ha kort regime. Andre som har erfaring med Elonva? Litt ironisk å bli glad for mensen, men har ikke trua på at vi skal klare d naturlig i det hele tatt ever.
snuppo Skrevet 12. august 2012 Forfatter #52 Skrevet 12. august 2012 vops....skulle sette sprøyte idag, og skulle trykke ut lufta...da kom det en mini sprut ut.....satser på at det ikke gjoør noenting
Riley Skrevet 12. august 2012 #53 Skrevet 12. august 2012 vops....skulle sette sprøyte idag, og skulle trykke ut lufta...da kom det en mini sprut ut.....satser på at det ikke gjoør noenting Det går sik greit. Det verste som kan skje er vel en ekstra dag på sprøyte?
mira76 Skrevet 13. august 2012 #54 Skrevet 13. august 2012 Hei alle! Jeg har hatt en lang ferie fra forumet her, og holder nå på å "lese meg opp igjen" på det som har skjedd over sommeren. Har holdt kontakten med min gamle gjeng "Termin januar 2013" (hadde termin i begynnelsen av januar, men mistet i uke 7), men skjønner at det er på tide å slippe dem avgårde nå, jeg er glad på alles vegne men det gjør litt vondt å følge med på utviklinga når man ikke selv er en del av den! Så nå skal jeg holde meg her inne i Uttak/frys august, og håper vi alle kommer til å følge hverandre til rundt mai neste år jeg startet på Progynova tirsdag 7. august, og har UL tirsdag 21. august. Godt å være i gang igjen!!
Puma - sprekker snart! Skrevet 13. august 2012 #55 Skrevet 13. august 2012 Hei Mira. Tenkt på deg. Jeg mistet i uke 8, så jeg måtte også la januargjengen gå. Kjenner meg veldig igjen på innlegget ditt. Men nå er det ny høst, nye muligheter. Skal ha fryseforsøk, siste innsett på 2.forsøk. Hva m deg?
mira76 Skrevet 13. august 2012 #56 Skrevet 13. august 2012 Ja, ny høst, nye muligheter! Leste i sommer at vitamin D, som vi jo får via sola, er bra for fruktbarheten, så nå skulle vel muligheten være til stede?! Vi later som om hormontabletter og sånt ikke ødelegger for dét, kroppene er nå proppfulle av vitamin D og klare til å produsere/ta imot egg Frys her også, ja - er på første forsøk fortsatt og fikk 5 egg i fryseren, hvorav to allerede er oppbrukt (et overlevde ikke tininga og det andre ble satt inn, men det gikk jo ikke i lengden). Så om alt ser bra ut på UL, tiner de kanskje to egg til, evt også det siste om de to ikke overlever tininga. Så jeg er vel på nest siste eller siste innsett på 1. runde. Nei, selvsagt er det siste innsett, for det kommer jo til å fungere nå
Puma - sprekker snart! Skrevet 13. august 2012 #57 Skrevet 13. august 2012 Kommer fra UL nå, blir innsett torsdag om egget overlever.
snuppo Skrevet 13. august 2012 Forfatter #59 Skrevet 13. august 2012 ny ul på onsdag, økte dosen med puregon til 200. regner med uttak på fredag og innsett mandag. så vertfall 8 eggposer, så håper de finner noen flere,. var til en ny lege idag, han va så trivelig, forklarte litt mere enn hva de andre har gjort
Poteta Skrevet 13. august 2012 #60 Skrevet 13. august 2012 Oi det var jo super bra Snuppo. Går du på Medicus du og? Jeg skal på ul om en times tid. Blir spennende. Håper i grunnen på å få satt inn 2 egg denne gangen, men man vet jo aldri.
snuppo Skrevet 13. august 2012 Forfatter #61 Skrevet 13. august 2012 nei, er på st.olavs. men var på utredning på medicus.:-) gikk d bra på ul?
Riley Skrevet 13. august 2012 #62 Skrevet 13. august 2012 Første sprøyte satt:-) nå trenger jeg ikke ta noe mer før fredag. Og så ble d ul neste mandag. Sølte også ut noen dyrebare dråper i min iver:o Kjenner d er godt å være igang igjen.
Poteta Skrevet 13. august 2012 #63 Skrevet 13. august 2012 UL gikk bra i dag. 7-8 eggposer. Skal på ny ul på onsdag og uttak på fredag el mandag. Blir utrolig spennende
jollybaby Skrevet 13. august 2012 #64 Skrevet 13. august 2012 Ul i dag... Fant bare 4 eggposer som var på god vei. Egguttak på fredag... Håper det dukker opp et par flere....
Riley Skrevet 13. august 2012 #65 Skrevet 13. august 2012 Ikke så viktig m høyt antall eggposer, trenger bare 1 gullegg:-)
Høst72 Skrevet 14. august 2012 #66 Skrevet 14. august 2012 Jeg var på ultralyd i dag men eggene hadde ikke vokst nok så da ble ned tre dager til på gonal f- 150 IE denne gangen. Ny ul på mandag så får vi se hva som skjer videre.... Hvor holder du til høst72? Hei jollybaby, jeg holder til på Hausken. Hva med deg?
Høst72 Skrevet 14. august 2012 #67 Skrevet 14. august 2012 Uttaket i går gikk bra, fikk ut 10 egg. Fornøyd med det, men ikke fullt så fornøyd med "bare" fem befruktet. Har hatt høyere befruktningsrate tidligere. Men håper jo at det skal gå bra likevel :-) Innsett blir på torsdag.
dincene Skrevet 14. august 2012 #68 Skrevet 14. august 2012 høst72, er du fornøyd med hausken? Noe å sammenligne med? Har du vaert i det ofentlige før? Vi holder på med vårt siste offentlige ved st.olavs og man må jo kanskje se framover. Han During legen min sier at hausken har det beste utstyret i landet. Men så man jo man sikkert gjennom nye undersøkelser før man starter opp eller? Tar det ikke lang tid?
Poteta Skrevet 14. august 2012 #69 Skrevet 14. august 2012 dincene: Bor du i Trondheim? Da vil jeg anbefale Medicus. Fantastiske folk som jobber der, og utrolig dyktige. Personlige og søte. Og ikke noe særlig ventetid. Du kan jo lese litt på Medicus.no hvis du ikke har gjort det allerede Høst: 5 egg er jo knall bra det da Og da er det sikkert bra kvalitet og
Poteta Skrevet 14. august 2012 #70 Skrevet 14. august 2012 Jeg skal forresten på ny ul i morra tidlig. Går fort i svingene nå kjenner jeg
dincene Skrevet 14. august 2012 #71 Skrevet 14. august 2012 poteta, hvis vi blir i tr, så skal nok vi fortsette på st.olavs. Legen min mener at vi burde ikke gi opp, noen trenger bare flere forsøk for å få det til sier han. Om vi går privat så skal det bli hausken og bare på grunn av den embryoskopen som ingen andre klinikker i norge har. Men reiseveien dit er jo så mye lengre.
jollybaby Skrevet 14. august 2012 #72 Skrevet 14. august 2012 Jeg var på ultralyd i dag men eggene hadde ikke vokst nok så da ble ned tre dager til på gonal f- 150 IE denne gangen. Ny ul på mandag så får vi se hva som skjer videre.... Hvor holder du til høst72? Hei jollybaby, jeg holder til på Hausken. Hva med deg? Vi holder til på Riksen denne gangen. Har hatt tre forsøk på Aleris også.
Metti er håpefull Skrevet 14. august 2012 #73 Skrevet 14. august 2012 Jeg er hos hausken. Tok bare ul før eg starta med behandling. Kjempe fornøyd me de
snuppo Skrevet 15. august 2012 Forfatter #74 Skrevet 15. august 2012 ble ikke uttak på fredag, skal inn på ny ul på fredag da, han mente det kansje/ble sikkert mandag,. men begge legene på onsdag og idag spurte meg om jeg brukte spray...hvorfor det??? tenker bare negativt jeg nå :-(
Høst72 Skrevet 15. august 2012 #75 Skrevet 15. august 2012 høst72, er du fornøyd med hausken? Noe å sammenligne med? Har du vaert i det ofentlige før? Vi holder på med vårt siste offentlige ved st.olavs og man må jo kanskje se framover. Han During legen min sier at hausken har det beste utstyret i landet. Men så man jo man sikkert gjennom nye undersøkelser før man starter opp eller? Tar det ikke lang tid? Hei dincene. Jeg er veldig fornøyd med Hausken. Vi var ved Rikshospitalet først, men der lyktes vi ikke på noen av de tre søskenforsøkene, derfor gikk vi til Hausken selv om det er lang reisevei (fly fra Gardermoen til Haugesund). De kan virkelig sakene sine der, og behandler alle individuelt! Kan absolutt anbefales :-) Det tok ikke så lang tid før vi var i gang, vi var til en forsamtale først der de gikk gjennom utredning og tidligere forsøk, samt ultralyd. Startet opp så fort som mulig etter det. Tok heller ikke lang tid fra jeg kontaktet dem første gang og fikk time til forsamtale. Lykke til med siste forsøk på St. Olavs, håper dere lykkes der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå