Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 35+2, hatt mensnurringer i ryggen konstant siden i går kveld.. Noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har følt meg skikkelig uggen di siste dagene, er i slutten av uke 34 jeg da. Å skikkelig press ned i underlivet som jeg ikke har kjent tidligere. Har ogsÅ hatt litt murring men som har gitt seg ganske fort....

Skrevet

Jeg har nådd uke 36 nå og siste uka har vært full av menssmerter og ryggvondt. Men det er ikke noe på gang enda, så det er vel bare modning. Blir lange de neste ukene om det fortsetter som dette...

Skrevet (endret)

Har hatt mye av dette jeg også, dere er ikke alene, og ja, det er slitsomt :-/. Har hatt dette siden uke 36, nå er jeg i uke 38.

Murringer, stikkinger, modningsrier, ømhet i skambenet (vondt når jeg reiser meg opp etter å ha sittet eller og ligget!), nedpress, you name it....

Akkurat nå kjennes det ut som at babyen har nåler på hodet, for det stikker så innmari i livmorhalsen/livmormunnen (vet ikke hva jeg skal kalle det). Det gjør at jeg hele tiden er på vakt: "Skjer det noe nå da???" Min første fødsel startet ikke ordentlig før jeg kom på sykehuset og fikk modningsakupunktur fordi jeg hadde 5 cm åpning uten rier, så det gjør meg jo mer usikker. Jeg kan faktisk være i fødsel uten å vite det (gikk med 4-5 cm åpning til det tilfeldigvis ble oppdaget av JM under modningsundersøkelse på ordniær kontroll 2 dager før termin).

Endret av BABY-JENTE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...