Gå til innhold

Ultralyd uke 12 Oslo-Akershus området. Lege anbefales!

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Tenkte bare å gi et veldig godt tips til ultralyd uke 12.

Jeg var der selv forrige uke, og er superfornøyd!!

Senteret heter Spesialistsenteret for kvinner http://www.spesialis...tforkvinner.no/ og ligger på Jessheim.

Tlf 63970798

Legen går gjennom topp til tå på barnet og sjekker at alt ser riktig ut, slik man egentlig ikke gjør før i uke 18, og man får en cd med masse bilder og filmer av den lille.

Utrolig profesjonell og flink, og følte han tok meg skikkelig seriøst og at han tok seg god tid! :)

Hadde bare så lyst til å anbefale det til noen!

Fortsetter under...

Har lest om han rundt på nettet, virker veldig bra. Har kjempe lyst til å dra dit selv, men det koster jo litt.. Men hyggelig at flere anbefaler han! Vi får som det blir råd med det etter hvert...

Gjest Shanti ♥

Kan også trygt anbefale Carsten Trolle på Majorstuaklinikken... Han er dyktig og har lang erfaring, og er i tillegg flink til å forklare hva man ser med forståelige ord. Veldig betryggende! Gjør også nakkefold/nesebein-scan.

Så bra! Er så fornøyd at jeg tenkte flere ville ha samme gleden :)

Dessuten er det vanskelig å anbefale til venninner, for jeg vet jo som regel ikke at de er gravide før de allerede har vært på ultralyd. Lykke til alle mann :)

Annonse

[quote name=*Smiley*venter nr 3 :):)' timestamp='1340186823' post='144332686] Martin Lundring er på Jessheim er knallflink!!:)

Er han lege på ahus i tillegg? Syns jeg kjenner igjen navnet, når jeg måtte på ekstra ul der pga prom i forrige sv.

[quote name=*Smiley*venter nr 3 :):)' timestamp='1340186823' post='144332686] Martin Lundring er på Jessheim er knallflink!!:)
Er han lege på ahus i tillegg? Syns jeg kjenner igjen navnet, når jeg måtte på ekstra ul der pga prom i forrige sv.

følgte linken over og såg bildet av han, var han ja :) Flink lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...