Gå til innhold

Coop obs hypermarked

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker godt hypermarkedet. De har gode kampanjer og en del merkevarer ol. på tilbud. Men sånn generelt er det ikke en butikk jeg tar den valige helgehandlingen i, for tror den er noe dyrere enn rema f.eks.

De har også disse coop produktene som vi handler en del av, selv om de også har det på coop mega her på nærbutikken :)

Og så har de en del varer som jeg ikke finner på rema som santa maria (?) taco produkter osv.

Vi har ikke mindre enn 3 stk innen en times kjøring hvor jeg er rett som det er :)

Annonse

Handler lite mat der for det er ganske dyrt, men handler endel ull (Janus), sko til ungene, blomster, elektronikk, kjøkkenting og så handler jeg når de har sånn kvantumstilbud.

Her jeg bor nå er det ikke Obs! Hypermarked, men det skal komme i 2014. Gleder meg :)

Basisvarene er dyre der, så melk, hvetemel osv osv handler jeg ikke der.

Men handler der av og til pga tilbudene, da handler jeg bare det som er på tilbud og stikker innom en av de andre butikkjedene og handler basisvarene.

Mannen min er ikke noe glad i grillpølser, og med fire barn blir det en del arrangementer med grilling i løpet av sommerhalvåret. Da reiser han dit og handler pølser, de har mye godt der, franske pølser, italienske pølser, løkpølser, tacopølser, chilipølser, lammepølser osv osv. De har også gode pølsebrød der.

Er innom der i snitt en gang i måneden tenker jeg.

Annonse

Det er den butikken jeg handler på 95% av gangene.

Ikke bare har de bra utvalg av mat og gode tilbud, men jeg kjøper også mye av utstyret ungene trenger.

Joggeskoene, regndressene, gummistøvlene, all ulla, parkdresser, litt klær, sokker, luer, regnvotter osv handler jeg der.

Og det kun fordi de har akkurat de varene jeg vil ha til en billig penge.

Og da få kjøpeutbytte oppå det igjen er en ekstra liten bonus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...