Gå til innhold

Ca 19 uker og pluss 7,5 kg.... Andre??

Anbefalte innlegg

Huff, jeg spiser som en gal, først fordi jeg ble så kvalm hvis det gikk en liten time siden sist måltid... Nå har jeg bare ulvehunger og vil ha mat hele tiden.... Håper vekta snart står stille noen uker..... Andre som har lagt mye på seg???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143947115-ca-19-uker-og-pluss-75-kg-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 uker på onsdag og har så langt gått opp 3,5kg.

har utrolig lyst på frukt og grønnsaker, og andre sunne ting, og søtsaker frister lite, så jeg har fått god hjelp av kroppen min der.

satser på at jeg fortsetter i samme tempo, slik at det ikke blir så altfor mange kilo på underveis....

Annonse

Er 23 uker på vei, og nå begynner jeg å gå opp i vekt :) Litt rart å tenkte slik men er litt glad at jeg går opp i vekt :) Alltid så har jeg vært lei meg på grunn av vekten, for jeg veide 83kg før jeg ble gravid. Men nå er jeg glad at jeg går oppover i vekt :P

Rar følelse :)

Vet det sannsynligvis er litt deprimerende for deg å høre at andre i samme uke ikke har lagt på seg noe som helst eller bare 2 - 3 kilo, så derfor innrømmer jeg gladelig at jeg er 25 uker nå og har lagt på meg 10+! Sikkert mer, det er vel en uke siden jeg veide meg. Var nok ca det samme som deg i uke 19. Det er mange av oss, men jeg har lagt merke til at de fleste som svarer på innlegg ang vekt er de som nesten ikke har lagt på seg ;) Og det hjelper virkelig ikke oss som fortviler over vekt som øker mer enn "normalt"... Men vi får trøste oss med at det nok går av igjen etterpå. (Og nå kommer det vel en haug med svar fra de som nesten ikke har lagt på seg og "fortviler" over det, selv om dette innlegget ikke var ment for dem men oss som bekymrer oss over mye vekt hehe)

var på kontroll sist i uke 25 og hadde laggt på meg 8 kg ca.. regner med at eg låg på ca 6 kg i uke 19..

magen min kom tiligt, uten at eg spiste noe serlig mer heller.. men har laggt godt på meg.

men det gjekk litt saktere opp på vekta etter på :) tror ikkje eg går opp så mye på slutten uten om vekta ti babyen (ønsker hvertfall at det skal gå så lett :P hihi)

ser faktisk i en statestikk at det er ca normalt det eg har gått opp. så ingen grunn til og vere fortvila :)

prøver og legge ved ett dokument, der står det gjennomsnittet :)

gravid.txt

Annonse

Er i uke 19 og har gått opp 1 kg. Jeg har i utgangspunktet altfor mange kg, så dette er bare gode nyheter for meg.

Er ikke redd for babyen i magen, for jeg har nok gått noe ned i meg selv, mens magen vokser slik den skal.

Buksene slenger rundt meg for tiden....... egentlig en fantastisk følelse ,-)

21+2 her og opp rundt 10 kg.......... Akk........... Prøver å spise sunt, men er konstant sulten, og blir veldig svimmel og sliten om jeg ikke spiser veldig ofte (og da mener jeg ofte!). Førstemann var opp 20 kg, andre mann 25 kg og denne gang er jeg redd jeg setter nyr rekord og legger på meg 30 kg..........

Jeg er uke 24 nå å lagt på meg 8,5 kg! Magen begynner og bli ganske stor så tror og håper det er der det ligger...må for all del ikke glemme de enorme puppene heller!!hehe... La på meg 21 kg sist med massr vann...spennende og se åssen man blir nå!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...