Gå til innhold

Fått time til utredning...

Anbefalte innlegg

den 5. NOVEMBER!

Det er jo nesten 5 mnd til!! Ble skikkelig paff da jeg leste brevet fra legen.

Egenandelen er da på 350kr, men om vi vil ha time umiddelbart, kan vi betale 900kr -på samme plassen men hos en privatpraktiserende.

Kan ikke skjønne at det blir så lavt prioritert, ble litt oppgitt.

Vi har bestemt oss for å punge ut for å slippe å vente så lenge. Det er jo nesten et halvt år ekstra å vente på babyen vår... Men syns det er dumt det er så lange ventetider...

Spørsmålet mitt er om noen vet hva som skjer om alt er fint på de prøvene som tas av både meg og mannen da? Må vi bare fortsette å prøve selv da eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143947067-f%C3%A5tt-time-til-utredning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

må først å fremst prøve selv hver mnd.

hvet hvordan det er å vente på utredning, så hadde også punget ut 900kr for at d skulle gå fortere ja.

før jeg dro på utredning tok jeg mange forskjellige blodprøver og mannen sæd prøve.

disse rekvisisjonene på blodprøver kom i posten, sto det ikke noe om dette i brevet du fikk??

Jeg tok blodprøver når jeg var hos legen og hun skrev henvisningen, skulle jeg ha tatt noen på sykehuset??

Fikk brev fra gyn, i posten om timen i november og et brev med svar på blodprøvene som viste lave jernlagre. Ingenting annet...

Skulle jeg hatt noe mer??

Nå ble jeg veldig usikker.

Ringte og fikk ny time privat, om 2 uker til!!! Snakk om forskjell om man bare betaler altså!

Da skal jeg ha innvendig ul og mer? Usikker på hva jeg går til....

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...