Gå til innhold

Bivirkninger etter Crinone??

Lola2016

Anbefalte innlegg

Bruker nå Crinone hver kveld og har ingen bivirkninger...

Brukt det i 5 dager.

Skulle ønske jeg følte meg gravid for de gangene jeg har mistet har jeg ikke hatt noen gravid symptomer.

Med mitt første barn hadde jeg ømme bryster dagen før forventer mens og hele svangerskapet!

Skulle tro Crinone lagde noen ømme bryster eller kvalme?

Andre uten bivirkninger?

Fortsetter under...

Skal man ta det hver morgen og ikke kveld?

I pkn vedlegget står det ingenting om tidspunkt.

Merker fortsatt ingenting. Eneste tegnet til graviditet er metallsmak i munnen, men det symptomet har jeg hatt før Crinone start.

Takk for svar! Skjønner at det ikke finnes noe fasit med medisinbruk.

Prøver å slappe av, men det er vanskelig:)

Skal man ta det hver morgen og ikke kveld?

I pkn vedlegget står det ingenting om tidspunkt.

Merker fortsatt ingenting. Eneste tegnet til graviditet er metallsmak i munnen, men det symptomet har jeg hatt før Crinone start.

Takk for svar! Skjønner at det ikke finnes noe fasit med medisinbruk.

Prøver å slappe av, men det er vanskelig:)

jeg fikk beskjed om å bruke crinonen hver morra av st.olav.

Annonse

Jeg kjente heller ingenting til bivirkninger da jeg benyttet Crinone i mitt siste svangerskap.

Det er vanskelig å la være, men man skal jo ikke sammenlikne symptomer med andre kvinner, eller tidligere egenerfarte svangerskap for den saks skyld, for hvert svangerskap er unikt, og mengden svangerskapssymptomer er heldigvis ikke identisk med vellykket/mislykket svangerskap.

Jeg fikk også beskjed om å ta Crinone om morgenen. Jeg tenkte først at det var logisk å ta det om kvelden, sånn at det fikk "virke" om natten, men gynekologen min sa at medisinen hadde bedre effekt dersom jeg var i aktivitet, på dagtid.

Er dette det første svangerskapet du bruker Crinone? Vær obs på at du etter hvert kan få misfarget utflod som et resultat av medisinen, og at det heldigvis ikke betyr blødning og ny ufrivillig abort.

Lykke til fremover - spennende uker! :)

Dette er første gang med Crinone! Håper det virker for vet faktisk ikke hvordan jeg skal takle enda en abort:(

Første abort var så grusom at jeg havnet på akuttmottaket!

Blødde over 2 liter blod på 6 timer.

Jeg krysser alt jeg har denne gangen:)

Jeg fikk litt brun Crinone her en dag, så beige og litt rosa!

Fikk en støkk, men så tenkte jeg at typisk det!! Nå mister jeg igjen...

Går rundt å venter på den store kvalmen jeg hadde i mitt første svangerskap, det ble en super unge på snart 3 år!

Nå er jeg verken kvalm eller har ømme bryster...

Vanskelig å ikke sammenligne ja;)

Kjempe fin nettside du har Erle79:) Er du gravid nå?

Supert at legen din har gått med på at du skal prøve Crinone i dette svangerskapet Kosekatt. Jeg syntes i alle fall at det var herlig å få prøve noe annerledes i det siste svangerskapet mitt, etter alle nedturene. Om det var medisinene som gjorde utfallet vet jeg jo ikke, men baby ble det... :)

Min første abort var også traumatisk; uke 13, masse blod, sykebil og sykehusinnleggelse. Ikke rart at vi er bekymret for at det skal gjenta seg...

Nei, jeg er ikke gravid nå, er bare innom forumet her i ny og ne for å se om det er noe jeg kan bidra med... Jeg tror rett og slett ikke at jeg tør å gjennomgå flere svangerskap. Jeg har to (hurra!) barn nå, og tenker at jeg bør gi meg nå som jeg har vært såpass heldig. Jeg tenker med gru på om jeg innstiller meg på å få flere barn, og så går jeg på en smell igjen og igjen og igjen. For det føler jeg som deg, at det vet jeg neimen ikke hvordan jeg skal klare å takle. Det blir så utrolig altoppslukende å forsøke å få barn når man er innstilt på det, og jeg tror ikke at jeg vil tillate meg selv å miste flere år av livet mitt i den bølgedalen. Men skal aldri si aldri, plutselig er kanskje lengselen der igjen...

Forsøk å være glad for at du har lite svangerskapssymptomer! Når du plutselig en morgen våkner og kjenner at kvalmen er på plass angrer du på at du ønsket det... Men jeg skjønner veldig godt hva du mener. Symptomene er det eneste man har å forholde oss til i første trimester, og for oss med denne bakgrunnen er det godt å kjenne kvalmen som vitner om at alt fremdeles er ok.

Flott at du liker nettsiden! :)

Takk for svar! Du er omtenksom som bryr deg om andre selv om du ikke er gravid:)

Hvis jeg får flere barn tror jeg også at 2 barn er fint.

Nå blir jeg fulgt opp av overlege på sykehus hver 2 uke med UL.

Er heldig som blir tatt seriøst og mange må skrike seg til nøye oppfølging:()

Klem fra meg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...