Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Noen som har prøvd shaping-truse i det hele tatt etter fødsel? (og hadde det noe for seg? Noen som har prøvd den fra Lindex? Denne f.eks? http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/6016481/Shaping-truse/?styleId=1490594 Så de hadde forskjellige typer, den ene var nesten helt stiv rund mage-delen... Er veldig i tvil hva eller om det lønner seg
Vogndilla Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Hehe, Prøv før du kjøper, de er grusomme å ha på. Og etter fødsel vil man helst ha det behagelig, holder med renselse,vondt nedentil og brystspreng
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har den der som du linket til der. Den er faktisk ikke så verst å ha på. Dritvanskelig å få på første gang, men når man først har fått den på, og hatt den på en stund er den bra.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Hva mener du? Om det er for sent? Disse trusene har ingen annen virkning enn at de holder inn magen der og da, mens du har trusene på...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Er et helvete å ha på utenpå bleien du må bruke pga renselsen. Det blir for tett og klamt på et sårt underliv med en slik stram truse. Ville heller kjøpt et magebelte/korsett.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 åh, nå ble jeg enda mere i tvil jeg :S HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Hehe, Prøv før du kjøper, de er grusomme å ha på. Og etter fødsel vil man helst ha det behagelig, holder med renselse,vondt nedentil og brystspreng Prøve før jeg kjøper?? Har da mage på størrelse med en diger badeball, tror ikke jeg får på meg eller i det hele tatt skal prøve å få på meg shaping-truser altså! Tidenes dårligste idé
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå