Gå til innhold

Flere som har begynt å drømme mye rart??

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært en som ofte drømmer om natta. Men i det siste har det tatt helt avgårde. Drømmer så utrolig mye rart, skummelt, ekkelt osv..

Har også drømt noen ganger om en liten jente baby.

I går kveld så så jeg og mannen en film med will smith som heter I am Legend. Om dommedag..

Så i natt drømte jeg flere ganger at enden var nær og jeg og mine nærmeste holdt på å bli spist.

Ble heldigvis vekket av min "sprengte" blære.. Men våkner med en følelse av å være vettaskremt og kjempeglad for at det hele var en drøm.

Noen fler??

Fortsetter under...

Du er ikke den eneste :)

Drømte en gang at jeg og mor min skulle handle og kassa sto ute og plutselig ble det en snøstorm og likevel sto vi der og ventet til noen skulle komme slik at vi kunne betale. Men endte med at alle hadde dratt.

Men vi sto der enda, og plutselig kom det en hest og vi valgte å ta den med hjem.

Rar drøm :P

Gjest xbibbi

Jeg drømmer også de rareste drømmer fortiden... Det var vell egentlig d første tegnet på at jeg var gravid... Mareritt nesten hver natt av de rareste sorter... En natt etter jeg hadde sett en edderkopp dagen før drømte jeg det var en kjempe stor en som var like stort som soverommet, som kom og skulle spise meg opp huff :(:P

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har alltid vært en som ofte drømmer om natta. Men i det siste har det tatt helt avgårde. Drømmer så utrolig mye rart, skummelt, ekkelt osv..

Har også drømt noen ganger om en liten jente baby.

I går kveld så så jeg og mannen en film med will smith som heter I am Legend. Om dommedag..

Så i natt drømte jeg flere ganger at enden var nær og jeg og mine nærmeste holdt på å bli spist.

Ble heldigvis vekket av min "sprengte" blære.. Men våkner med en følelse av å være vettaskremt og kjempeglad for at det hele var en drøm.

Noen fler??

Ja du er ikke alene!! Noen ganger drømmer jeg så sinnsyke ting at jeg nesten ikke vil legge meg:(

Har drømt alt fra at jeg mistet baby (i detalj, men på en syk måte). Har hatt sexdrømmer og drømt helt grufulle ting om sønnen min:( ( en i barnehagen kasta han over terrassen på huset!! Og moren brydde seg ikke:( )

Er rett og slett forferdelig!:(

Annonse

I natt drømte jeg at vi hadde fått et merkelig virus, som kun kunne bli drept av små marker som krøp inni kroppen vår.

De snek seg under huden, også kunne du se dem krype rundt. Det kilte, og var vondt. De så ut som blodårer bare tydligere og beveget seg fort... Men markene lot seg ikke drepe, og de kom seg løs fra boksene, og ja, masse styr...

Så ja, drømmer mye rart kan man kanskje si?!

Etter alle katte-trådene på forummet igår så drømte jeg i natt at jeg fødte en bitteliten kattunge på ett hotell-do!

Våknet opp av at blæren min holdt på å sprenge, var veeeldig ekkelt å skulle gå på do da ja etter den drømmen! hehe...

Haha.. Godt jeg ikke er alene. Må bare fortelle om en sex drøm jeg hadde. Drømte at mannen ikke ville ha seg med meg. Han mente det var på tide å begynne å forberede fødsel og at jeg trengte å utvides nedentil.

Så han skulle ha meg til å pule først en squash, og så en aubergin..

Herregud.. Jeg var temmelig forfjamsa da jeg våkna :P

Off, i natt drømte jeg at jeg hadde masse svarte tykke inngrodde hår nederst på magen og rundt navlen .. Kom på det da jordmor lytta på baby i dagmorges... Sukk og stønn.. Mye mye mye bisarre drømmer fortiden.. Godt en ikke husker alt når en våkner

Haha utrolig morsomt å høre hva som foregår i drømmene deres! Jeg har også helt sinnsyke drømmer. Har alltid drømt mye og husker dem i detalj, men nå når jeg er gravid er det ofte 3-4 per natt. De verste er der jeg drømmer at jeg mister babyen. Huff. Det er generelt en god del død og fordervelse og forhold som tar slutt i mine drømmer...

Annonse

haha.. morsomme drømmer ute og går... her har jeg drømt rare drømmer fra uke 7. hver natt. rare scenarioer... har også lest flere steder at det sammen med hyppig dobesøk og ømme bryster er en sikker graviditet symptom.

Mareritt var mitt første tegn på at jeg var gravid! Typen vekket meg om nettene da jeg lå å gråt eller nermest ropte i søvne! :-P Hadde mellom 12-20 uker en liten pause hvor jeg endelig fikk god natte søvn! Men så begynte det på igjen! Syns dette er veldig merkelig! Nå har jeg stort sett mareritt om fødsel og etter babyen er født..! :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...