Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt endel klær. Er 19+1. Men venter med resten av klærne til ullbodyer o.l kommer i butikkene. Lite av det nå.

Tenkte å vente med vogn til etter sommeren. Uten har jeg seng, bilstol, vugge, stellebord og de fleste store ting fra før.

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg da, men jeg tror ikke jeg kommer til å handle noe før nærmere slutten. Har alle ting etter storebror, eneste jeg prøver å lokke sambo med på er ny bilstol og ny vogn.

Vi skal ikke vite kjønn så ender nok bare opp med å kjøpe noen nøytrale bodyer pluss 2-3 rosa/blå:)

Er ikke like "stas" med 2.mann når det kommer til handling:P

Har mye etter storesøster, men ikke klær siden det nå blir en gutt :P Så har kjøpt litt tøy og fått en del av mamma som nesten ikke kunne vente med å få vite kjønn så hun kunne handle :D Kjøper en del på salg i mange størrelser, det sparer jeg mye penger på. Ellers vurderer jeg å få tak i en søskenvogn,siden storesøster er 2,5 år når lillegutt kommer. Kjører ikke bil, så kan være greit med vogn... Flere som skal kjøpe søskenvogn? Hva velger dere i så fall?

Har mye etter storesøster, men ikke klær siden det nå blir en gutt :P Så har kjøpt litt tøy og fått en del av mamma som nesten ikke kunne vente med å få vite kjønn så hun kunne handle :D Kjøper en del på salg i mange størrelser, det sparer jeg mye penger på. Ellers vurderer jeg å få tak i en søskenvogn,siden storesøster er 2,5 år når lillegutt kommer. Kjører ikke bil, så kan være greit med vogn... Flere som skal kjøpe søskenvogn? Hva velger dere i så fall?

Jeg har ca 15 mnd mellom kommende storebror og lillebror så skal kjøpe en tvillingvogn/søskenvogn på babyshop.

Får hele vognen m alt utstyr til 3000,-

har vært flink å holdt meg i skinnet til nå, men nå begynner jeg å handle inn litt mer framover.

håper å få kjøpt vogn i sommerferien, vi skal en tur til sverige, så kjøper der, blir litt billigere...

har ikke begynt å kjøpe inn noen av e store tingene enda, men har handlet litt klær, og litt småtteri til barnerommet....

Gjest Nina10

Er 22+6. Har kjøpt inn vogn, seng og alt til den, bilsete, en del klær og har arvet det meste av badeutstyr, vippestol, og masse masse klær. Så føler det er småplukk igjen som tas igjennom sommern:)føler det er greit og å gjort det meste nå så i tilfelle jeg skulle bli dårlig i løpet av sommern så er det kun enkle ting andre kan fikse for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...