Gå til innhold

Magen har sunket ned, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min har sunket veldig idag, er det ikke veldig tidlig?

Er 34+3 idag.

I forrige svangerskap sank magen ca to uker før termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har også sunket. Er 34 + 2 i dag. Husker ikke når den sank forrige gang, men tror ikke det har så mye å si i forhold til når man føder, men godt å få puste skikkelig igjen :)

Skrevet

Her sank magen godt ned ca uke 32, hodet festet seg rundt samme tid, og alle gamle damer jeg møtte nektet å tro at jeg skulle gå til termin... "Du føder nok innen 3 uker ja..."

Men her sitter jeg med min diiiigre mage og kynnere en uke før termin, og det er fortsatt ingenting som tyder på at jeg kommer til å føde noe før... Så: don't get your hopes up. Positivt å slippe for mye sure oppstøt og spark i ribbeina, men fører med seg desto mer nedpress og mindre plass til blæra i tiden som kommer ;-P

Skrevet

Du er ikke langt unna nå da Curious :-)

Jeg er glad det er noen uker igjen il termin, er ikke klar for å føde enda altså :-)

Skrevet

Ikke uvanlig at magen synker så tidlig uten at det betyr at fødsel er på gang. Man er jo høygravid med 40 dager igjen (ca. 34 uker) og da er magen ca. på sitt høyeste (i gjennomsnitt). Etter det kan den egentlig synke når som helst, for noen skjer det før 40 dager igjen, mens for andre helt på slutten (siste 3 ukene for min del - termin i går).

Skrevet

Jeg er 39 uker, og magen har fremdeles ikke sunket... *tungt å puste*

Skrevet

Uke 35, og magen sank for ca 2 uker siden...

Skrevet

Bra det er flere som har nedsunken mage, ble nesten litt bekymret for at det var litt tidlig. :-),

Er veldig deilig og kunne puste skikkelig og kunne sitte med stuebordet og klare og bøye seg fram når man spiser, isteden for å sitte tilbakelent for å puste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...