Gå til innhold

noen som kan være så snill og se litt hit???

Anbefalte innlegg

lengter etter en spire og håper noen har mulighet til å se om det blir snart??

mista i april og prøver nå på nytt.. hadde vært en perfekt gave til samboern om det hadde klaffet før han fyller 30 på juli..

meg: 100879

han: 260782

håper noen tar seg bryet med og prøve. på forhånd takk <3

Fortsetter under...

.

hei

Jeg ser ikke noen graviditet i kortene når jeg spør på deg, men det kan være de ikke vil du skal vite om når det skjer. Jeg får inn flytting av hjem eller arbeidsplass om 6-9mndr...

Masse lykke til med prøvingen!

.
hei Jeg ser ikke noen graviditet i kortene når jeg spør på deg, men det kan være de ikke vil du skal vite om når det skjer. Jeg får inn flytting av hjem eller arbeidsplass om 6-9mndr... Masse lykke til med prøvingen!

Har prøvd spåing med pinner, og der fikk jeg også beskjed om nesten det samme ang graviditet. må vel bare smøre meg meg tolmodighet.

det andre håper jeg er ang jobb isåfall ;) går på aap for tiden... har akkurat flyttet, nekter å flytte mer ;)

Tusen takk for at du tok deg tid :).

.
hei Jeg ser ikke noen graviditet i kortene når jeg spør på deg, men det kan være de ikke vil du skal vite om når det skjer. Jeg får inn flytting av hjem eller arbeidsplass om 6-9mndr... Masse lykke til med prøvingen!
Har prøvd spåing med pinner, og der fikk jeg også beskjed om nesten det samme ang graviditet. må vel bare smøre meg meg tolmodighet. det andre håper jeg er ang jobb isåfall ;) går på aap for tiden... har akkurat flyttet, nekter å flytte mer ;) Tusen takk for at du tok deg tid :).

Da blir det nok snart jobb på deg, og så får du stagge nysgjerrigheten litt :D det ordner seg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...