Gå til innhold

"Ingen programinformasjon tilgjengelig" - What to do? Jeg vil ha programinformasjonen tilgjengelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike viktige ting i livet vet dere :)

Den har vært sånn i flere dager nå altså!

Skrevet

Har du dratt ut og inn kontakten til boksen?

Skrevet

Som gulosten sier, bryt strømmen helt og slå på igjen. Det bør du forøvrig gjøre innimellom uansett pga oppdateringer.

Skrevet

Har du dratt ut og inn kontakten til boksen?

Nei det har jeg ikke.. Skal gjøre det nå, og kjenner at jeg nesten blir litt sur hvis det funker.. Skulle ikke være mulig å være så blond!

I'll be back :)

Skrevet (endret)

Vi har Vikenfiber-boks og strømmen må kobles ut innimellom, får også den meldingen med sjeldne mellomrom :)

Endret av Gulosten™
Skrevet

Jeg er spent på hvordan det går, fint om du skriver: "jeg skal aldri irritere meg i flere dager før jeg spør dibberne om hjelp, og dibberne har alltid rett" 20 ganger. Du kan godt starte alle innleggene dine med den siste delen iallefall i 14 dager.

Skrevet

Det var da som ...

Tusen takk, nå er alt som det skal :)

Skulle ønske jeg hadde spurt for en uke siden (evt tenkt ut den innvikla løsningen selv)

Dib altså!

Skrevet

Hehe, så bra!:)

Har jobbet for Altibox selv, og lærdom nr 1 er at om noe ikke funker, så prøver du å kappe strømmen. Først på dekoderen, og hvis det ikke virker, så tar du strømmen på hele røklet- altså hele kabelboksen.

Hvis det da ikke ordner seg, sjekker man alt av kabling etc- først DA behøver man tenke på å ringe kundesenteret. Det første de nemlig spør deg om, er om du har tatt ut strømmen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...