Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Slike viktige ting i livet vet dere Den har vært sånn i flere dager nå altså!
Gulosten™ Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Har du dratt ut og inn kontakten til boksen?
Love my kidz Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Som gulosten sier, bryt strømmen helt og slå på igjen. Det bør du forøvrig gjøre innimellom uansett pga oppdateringer.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Har du dratt ut og inn kontakten til boksen? Nei det har jeg ikke.. Skal gjøre det nå, og kjenner at jeg nesten blir litt sur hvis det funker.. Skulle ikke være mulig å være så blond! I'll be back
Gulosten™ Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Vi har Vikenfiber-boks og strømmen må kobles ut innimellom, får også den meldingen med sjeldne mellomrom Endret 17. juni 2012 av Gulosten™
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er spent på hvordan det går, fint om du skriver: "jeg skal aldri irritere meg i flere dager før jeg spør dibberne om hjelp, og dibberne har alltid rett" 20 ganger. Du kan godt starte alle innleggene dine med den siste delen iallefall i 14 dager.
Dunkelranunkel Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Det var da som ... Tusen takk, nå er alt som det skal Skulle ønske jeg hadde spurt for en uke siden (evt tenkt ut den innvikla løsningen selv) Dib altså!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Hehe, så bra! Har jobbet for Altibox selv, og lærdom nr 1 er at om noe ikke funker, så prøver du å kappe strømmen. Først på dekoderen, og hvis det ikke virker, så tar du strømmen på hele røklet- altså hele kabelboksen. Hvis det da ikke ordner seg, sjekker man alt av kabling etc- først DA behøver man tenke på å ringe kundesenteret. Det første de nemlig spør deg om, er om du har tatt ut strømmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå