GĂ„ til innhold

"Ingen programinformasjon tilgjengelig" - What to do? Jeg vil ha programinformasjonen tilgjengelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike viktige ting i livet vet dere :)

Den har vÊrt sÄnn i flere dager nÄ altsÄ!

Skrevet

Har du dratt ut og inn kontakten til boksen?

Skrevet

Som gulosten sier, bryt strÞmmen helt og slÄ pÄ igjen. Det bÞr du forÞvrig gjÞre innimellom uansett pga oppdateringer.

Skrevet

Har du dratt ut og inn kontakten til boksen?

Nei det har jeg ikke.. Skal gjÞre det nÄ, og kjenner at jeg nesten blir litt sur hvis det funker.. Skulle ikke vÊre mulig Ä vÊre sÄ blond!

I'll be back :)

Skrevet (endret)

Vi har Vikenfiber-boks og strÞmmen mÄ kobles ut innimellom, fÄr ogsÄ den meldingen med sjeldne mellomrom :)

Endret av Gulostenℱ
Skrevet

Jeg er spent pÄ hvordan det gÄr, fint om du skriver: "jeg skal aldri irritere meg i flere dager fÞr jeg spÞr dibberne om hjelp, og dibberne har alltid rett" 20 ganger. Du kan godt starte alle innleggene dine med den siste delen iallefall i 14 dager.

Skrevet

Det var da som ...

Tusen takk, nÄ er alt som det skal :)

Skulle Ăžnske jeg hadde spurt for en uke siden (evt tenkt ut den innvikla lĂžsningen selv)

Dib altsÄ!

Skrevet

Hehe, sÄ bra!:)

Har jobbet for Altibox selv, og lÊrdom nr 1 er at om noe ikke funker, sÄ prÞver du Ä kappe strÞmmen. FÞrst pÄ dekoderen, og hvis det ikke virker, sÄ tar du strÞmmen pÄ hele rÞklet- altsÄ hele kabelboksen.

Hvis det da ikke ordner seg, sjekker man alt av kabling etc- fÞrst DA behÞver man tenke pÄ Ä ringe kundesenteret. Det fÞrste de nemlig spÞr deg om, er om du har tatt ut strÞmmen. :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...