Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Slike viktige ting i livet vet dere  Den har vÊrt sÄnn i flere dager nÄ altsÄ!
Gulostenâą Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Har du dratt ut og inn kontakten til boksen?
Love my kidz Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Som gulosten sier, bryt strÞmmen helt og slÄ pÄ igjen. Det bÞr du forÞvrig gjÞre innimellom uansett pga oppdateringer.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Har du dratt ut og inn kontakten til boksen?   Nei det har jeg ikke.. Skal gjÞre det nÄ, og kjenner at jeg nesten blir litt sur hvis det funker.. Skulle ikke vÊre mulig Ä vÊre sÄ blond!  I'll be back
Gulostenâą Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Vi har Vikenfiber-boks og strĂžmmen mĂ„ kobles ut innimellom, fĂ„r ogsĂ„ den meldingen med sjeldne mellomrom Endret 17. juni 2012 av Gulostenâą
Den perfekte mor, pÄan igjen Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er spent pÄ hvordan det gÄr, fint om du skriver: "jeg skal aldri irritere meg i flere dager fÞr jeg spÞr dibberne om hjelp, og dibberne har alltid rett" 20 ganger. Du kan godt starte alle innleggene dine med den siste delen iallefall i 14 dager.
Dunkelranunkel Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Det var da som ... Tusen takk, nÄ er alt som det skal Skulle Þnske jeg hadde spurt for en uke siden (evt tenkt ut den innvikla lÞsningen selv) Dib altsÄ!
LillaGorillaâ„â„ Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Hehe, sĂ„ bra!  Har jobbet for Altibox selv, og lĂŠrdom nr 1 er at om noe ikke funker, sĂ„ prĂžver du Ă„ kappe strĂžmmen. FĂžrst pĂ„ dekoderen, og hvis det ikke virker, sĂ„ tar du strĂžmmen pĂ„ hele rĂžklet- altsĂ„ hele kabelboksen. Hvis det da ikke ordner seg, sjekker man alt av kabling etc- fĂžrst DA behĂžver man tenke pĂ„ Ă„ ringe kundesenteret. Det fĂžrste de nemlig spĂžr deg om, er om du har tatt ut strĂžmmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ