Gå til innhold

Tvillinger til storebror Edvin

Anbefalte innlegg

Hei! Ny her i dag!

Jeg skal ha tvillinger i september. Har en sønn på 2 som heter Edvin. Nå er navnedebatten i full gang her hjemme!! Vi får en gutt og en jente. Tror vi, den ene babyen er litt sjenert, men det er hvertfall én gutt! Og de er ganske sikre på at den andre er en jente...

Jeg har noen alternativer på begge kjønn, men vil gjerne høre hva dere tenker først, før jeg sier hva jeg tenker... og håper dere vil komme med tilbakemeldinger da :)

Altså; Storebror heter Edvin. Hva skal babyene hete? Jeg er ikke fan av at alle barna har samme for-bokstav, og ikke dobbeltnavn. Etternavnet begynner på S.

Gleder meg til å få litt inspirasjon :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143946966-tvillinger-til-storebror-edvin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Oi, takk for mange fine forslag! :) Mange her jeg ikke har tenkt på... jeg er visst ikke så "inne i" dette.. hehe..

Etter en samtale i kveld står vi foreløpig med disse navnene:

Edvin, Ludvig og Iben. Hva syns dere?

Endret av klar_for_2?
Gjest Treholt

Oi, takk for mange fine forslag! :) Mange her jeg ikke har tenkt på... jeg er visst ikke så "inne i" dette.. hehe..

Ludvig og Iben er fine. Edvin liker jeg ikke.

Ludvig og Iben er fine. Edvin liker jeg ikke.

Nå var det ikke navnet til eldstemann som var oppe til diskusjon, men hyggelig at du liker de andre da :)

Gjest SnabelA og Kitty

Hei! Ny her i dag!

Jeg skal ha tvillinger i september. Har en sønn på 2 som heter Edvin. Nå er navnedebatten i full gang her hjemme!! Vi får en gutt og en jente. Tror vi, den ene babyen er litt sjenert, men det er hvertfall én gutt! Og de er ganske sikre på at den andre er en jente...

Jeg har noen alternativer på begge kjønn, men vil gjerne høre hva dere tenker først, før jeg sier hva jeg tenker... og håper dere vil komme med tilbakemeldinger da :)

Altså; Storebror heter Edvin. Hva skal babyene hete? Jeg er ikke fan av at alle barna har samme for-bokstav, og ikke dobbeltnavn. Etternavnet begynner på S.

Gleder meg til å få litt inspirasjon :)

Edvin, Iver og Astri

Edvin, Aksel og Selma

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...