BABY-JENTE Skrevet 18. juni 2012 #26 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Har født en gang, ble veldig uvel da det gikk mot pressing og kastet opp et par ganger. Kaster ellers aldri opp, og har også høy smerteterskel, så det er ingen forbindelse der. Det gikk fort over for meg også, spydde, følte meg bra igjen, ble deretter enda mer kvalm, spydde fort og så var det over. Stikkingen når hodet står i åpningen er verre. Bæsjet sikkert på meg også, men sånt registrerer man ikke en gang, jordmor tørker bort det som kommer ut med en varm, fuktig klut.:-) Endret 18. juni 2012 av BABY-JENTE
gutt11spire12 Skrevet 18. juni 2012 #29 Skrevet 18. juni 2012 Jepp,spydde som en gris i badevannet :/ Babyen trykker på det meste av kroppslige funksjoner på sin vei needover!! Anbefaller klyster på det varmeste, reddet meg fra det mest ydmykende
imorgon.. Skrevet 18. juni 2012 #30 Skrevet 18. juni 2012 Eg har brukt lystgass både med første og andre fødsel, men blei ikkje kvalm av den. Har derfor heller ikkje spydd. Andre veien derimot, haha, stakkars jordmor..
Sillylilly Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #31 Skrevet 19. juni 2012 Takk for alle svar Da er det bare å håpe på det beste, da hehe.
BABY-JENTE Skrevet 19. juni 2012 #32 Skrevet 19. juni 2012 Takk for alle svar Da er det bare å håpe på det beste, da hehe. Jeg lover deg, så får så vondt og blir så vendt innover i deg selv, at bæsj og spy er bagateller i forhold til hvordan du har det... :-) Men jeg skjønner hva du mener.
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 19. juni 2012 #33 Skrevet 19. juni 2012 Enig med baby jente. Om Kongen hadde komt inn så hadde det ikkje brydd meg. Eg prøvde bare å overleve og hadde full konsentrasjon på fødselen. Eg ga blanke faen i ka som kom ut av meg eller kem som såg/hørte meg. Men banna utrulig nok ikkje. Var ikkje tid eller energi til det.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. juni 2012 #34 Skrevet 20. juni 2012 E iallefall veldig vanlig, særlig de siste cm pga smertene. Men jordmor kommer bare diskret med et bekken, ingenting å tenke på
mumitrollet Skrevet 20. juni 2012 #35 Skrevet 20. juni 2012 2 fødsler. Ikke antydning til kvalme eller oppkast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå