Gå til innhold

Dere som har rammemadrass,

Anbefalte innlegg

har dere hodegavl, og isåfall hvilken?

Jeg har en stor og god seng men dessverre så er det rammemadrass og jeg syns det er så mye finere med vanlig seng. Tenkte kanskje at hodegavl kan være en løsning men jeg sliter litt med å finne en jeg sns er pen og som ikke koster altfor mye...

Eller er det andre måter å løse det på?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143946853-dere-som-har-rammemadrass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Kommer vel ann på rammemadrass du har str og slikt

men her selger de

http://www.bohus.no/...piter-hodegavl/

Den der var ikke mye pen :-O

HI: Kjenner ingen som er flinke til å lage ting? Her fikk vi en venn av familien til å lage en hodegavl til oss, helt etter våre ønsker, og det ble ikke så dyrt, kostet oss matrialene + litt ekstra for arbeidet :)

Jeg hadde hodegavl på min forrige rammemadrass og den ble jeg lettere gal av.... selv om den var montert riktig (og hørte til senga) så endte det med at det var ganske hørbart om jeg hadde sex i den senga, for å si det slik... ;) gavlen dunket inn i veggen bak uansett hvor forsiktige vi var - litt pinlig ift husvert ;)

Nå har jeg en uten gavl, men hvis jeg ikke hadde bodd bare midlertidig slik jeg gjør nå, så ville jeg fått bygd en "gavl" som ikke monteres på senga. Har sett flere slike i ulike blader og noen blir kjempestilige.

Er litt dårlig på å forklare, men forestill deg at du tar en lite dyp bokhylle og snur denne med hyllene inn til veggen. Så kler du baksiden med tapet, lister eller hva du måtte ønske. Da får du også en hylle på toppen til lys eller pynteting. Slike kan bli kjempelekre. Jeg har også hørt at noen har satt en sånn på hjul (som kan låses) og så har de brukt hulrommet til oppbevaring av ting også - enkelt når de bare kan dra den frem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...