Elsa88 Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Alle skriv om at man har kynnere. Men hvordan kjenner man kynnere? Vet ikke hvordan det kjennes eller om at jeg har det.
Apple80 Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Noen ganger kjenner jeg en slags forsiktig mageknipaktig følelse også blir magen helt knallhard og står rett ut. Tror det er kynnere. Det står at man kjenner det mest om kvelden,men jeg kjenner det mest på koreansk før jeg står opp..
Barn 4 :) Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 magen blir helt stram og hard og du kjenner at magemusklene spenner seg kraftig.. eg har mange slike for dagen! dei skal ikkje vere smertefulle berre litt ubehagelige når dei helde på
Silly80 Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Første svangerskapet merket jeg ikke noe til de bortsett fra at magen ble eggformet når livmoren trakk seg sammen. Denne gangen blir jeg stiv i magen og litt murring, men ikke vondt. Kommer ofte hvis jeg gjør tung arbeid eller er stressa
Elsa88 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2012 Hmmm, da trur jeg ikke at jeg har det så ofte. Er 22+6.
Silly80 Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Merket de ikke før siste uka første svangerskap en er 15 uker nå om merker de innimellom
Vinterblomst Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Noen ganger kjenner jeg en slags forsiktig mageknipaktig følelse også blir magen helt knallhard og står rett ut. Tror det er kynnere. Det står at man kjenner det mest om kvelden,men jeg kjenner det mest på koreansk før jeg står opp.. Koreansk ja ??
Apple80 Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Noen ganger kjenner jeg en slags forsiktig mageknipaktig følelse også blir magen helt knallhard og står rett ut. Tror det er kynnere. Det står at man kjenner det mest om kvelden,men jeg kjenner det mest på koreansk før jeg står opp.. Koreansk ja ?? Haha! I love autocorrect. Fler som kjenner kynnere på koreansk? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå