bittelill Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Er det normalt å ha lyst til å "gå i hi" når det nærmer seg termin? Jeg har bare lyst til å trekke meg unna andre folk, og egentlig mann og barn også (venter nr 3), og være mest mulig i fred... Det går jo ikke hele tiden, men lysten/trangen til å være i fred er stooor. Er 38+1.
Knerten<3 Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har det på akkurat samme måte. Har ikke lyst å ha noen avtaler, er mye slite og små kvalm om dagene så holder for det meste sengen eller sofaen. Er første her, så kan trekke meg litt unna;) er 38+0 i dag:)
holaho Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Nå er jeg 8 dager over termin, og jeg har ikke vært ute av døren mer enn nødvendig den siste uken. Kun legebesøk og lignenede. Ellers ligger jeg i sengen, på sofaen, rydder og ordner det jeg orker og er sammen jenta og mannen. Ellers tar jeg ikke telefonen, ønsker ikke å møte noen. Har gått i hi. Tror det er helt normalt. Dyrene går inn i skogen og gjemmer seg for å føde, føler jeg holder på med noe sånt selv.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Samme her! Og er bare 36 uker.., håper ho kommer før tiden Har også bare lyst til å pendle mellom sofaen og senga og ikke gjøre noe. Nesten så jeg håper på dårlig vær så jeg skipper være ute og
Marsipanmor Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 jeg er 40+1 og kjenner meg godt igjen selv.. har ikke gjort mer enn jeg må i det siste.. i dag har jeg litt alenetid og har akkurat bakt brownies som jeg sitter å dytter i meg hehe
BABY-JENTE Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Hadde det faktisk sånn tidlig i svangerskapet med førstemann. Ville nesten ikke snakke med folk jeg møtte på gata, og gjemte meg unna når jeg så noen jeg kjente. Helt merkelig å være så asosial, var kun sammen med samboer, nærmeste familie og noen få, nære venner. Tror dette er en normal reaksjon :-)
bittelill Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2012 Hehe, godt det ikke er bare meg, begynner nesten å føle meg litt sær.. Og nå fikk jeg lyst på brownies ;D
dorri Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Ja, jeg har egentlig ikke lyst til å finne på noe med noen. Egentlig lyst til å slå av tlf og egentlig ikke lyst til å svare på alle meldinger om jeg har født eller ikke eller hva f**** alle skal ha svar på. Hatt det sånn veldig lenge nå. Hadde termin igår. Jeg har spesialutvalgte som jeg finner på ting med og som jeg snakker med. Har kutta ut mange i det siste. Er leit, men er nok som HI sier. Jeg har nok gått i hi jeg også. PS! Fikk forresten veldig lyst på brownies jeg også.... nam nam.
Juliii Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Begynner å merke at jeg er så sliten og vil gå i hi jeg også. Er bare 35 + 5, men har hatt et tungt svangerskap. Mann og sønn kommer tilbake hjem i ettermiddag etter 5 dager på "guttetur", og selv om jeg har savnet dem, så frykter jeg faktisk tilbakekomsten litt også. Det har vært så nydelig å være for meg selv disse dagene, det har jeg ikke opplevd siden før sønnen vår ble født for 3 år siden. Tenkte faktisk isted at jeg skulle ønske det fantes et hvilehjem for gravide jeg kunne trekke meg tilbake til og vente på babyen, hvor jeg bare kan sitte i hagen og hekle hele dagen. Eventuelt et sånt godt gammeldags sanatorium / sjø-hotell a la "Poirot" hvor pasientene ble pakket inn som kokonger av pleiere og satt på solsenger på stranden for å trekke sjøluft (med skaut og solbriller). Har faktisk gitt beskjed til venninner denne uken at jeg ikke kommer til å reise inn til Oslo for å være sosial før babyen kommer (bor 25 min utenfor), så hvis de vil ses må de komme ut hit til meg på landet. Har ikke krefter til å farte rundt lenger. Får håpe frøkna kommer til termin, ellers kan det bli en lang og usosial sommer for meg
MammaElisabeth Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er 35+4 i dag og merker hjemmekjærheten blir bare sterkere og sterkere. Eventyr og oppdagelseslysten er en saga blott, etter en tur til Oslo tidligere i uken merket jeg det spesielt godt, samboeren min var i et 4 timer langt møte og mens jeg ventet på han følte jeg meg sååå ensom, å komme hjem til huset vårt på landet igjen og bli holdt rundt føltes så utrolig godt <3 sånn har jeg virkelig aldri vært før! skulle liksom kose meg i Oslo den dagen, men der spilte hormonene meg et puss!
Sillylilly Skrevet 17. juni 2012 #11 Skrevet 17. juni 2012 37 uker nå og vil baaaare være hjemme! Godt å høre andre som har det sånn også...
pofffffff Skrevet 17. juni 2012 #12 Skrevet 17. juni 2012 Jaa! Med første så gikk jeg i "hi" rundt uke 35, nå er jeg på tur å gå i hi igjen, er 38uker nå....
Bamsemams74 Skrevet 17. juni 2012 #13 Skrevet 17. juni 2012 Helt enig! Kjenner spesielt at jeg ikke takler å ha ting jeg "må" gjøre. Alt kjennes ut som en belastning, bare det å bake en kake til avslutningen på skolen, handle osv. Ugh! Har bare lyst til å hvile, strikke og hvile igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå