*LilleTroll + spira Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Er 41 uker i dag. Har tak i mage og rygg og det kommer diverse tegn når jeg er på do. Kan det ikke bare begynne regelmessig.. Her er det litt av og på. Aaaaaaah.. Tålmodighetens dyd!
Ny bebis i magen! Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Ja den tålmodigheten- den tålmodigheten... Veldig rart å gå rundt å håpe og be om å få kastet på seg massevis av smerter hihi, men er bare sååå klar og lei nå! Lykke til!
dorri Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Holder på å klikke sjæl. Er bare en dag over termin, men vil så indelig ha babyen ut nå. Er så lei av å gå gravid at jeg holder på å å ringe føden å trygele og be om å bli satt igang Nå!
toband Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 3 dager over termin.... Håper det jeg kjenner er starten på noe nå!!! Har hatt masse maserier, men for en ukes tid siden stoppa de opp... Nå ser det ut til at det er i gang igjen, så håper dette er starten på fødsel!!!
juniblomst Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Kjenner meg så igjen i det dere skriver... Tenker veldig på dere....Men snart er dere i mål! Er innom her og kikker av og til i spenning Lykke til alle sammen! Snaaaart.....
*LilleTroll + spira Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2012 Føler jeg har vært gravid i eeeeeevigheter. Mistet i SA i fjor sommer, ble gravid igjen relativt kjapt etter. Så ble UL termin flyttet en uke, og i tillegg er jeg snart en uke over den.. Lurer på om jeg bærer på en liten elefant, hihi. Kom ut kom ut skatten, 3 er klare for å bli 4 nå!!
OptimistHoppa Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Åh, kjenner meg så igjen. Har termin i dag, men har hatt mye vondt de siste dagene uten at det er ekte action. Verker i korsrygg, vonde mensmurringer, kynnere/maserier/stikninger som gjør vondt, men ingen regelmessighet. Gjør vondt å sitte, vondt å ligge, vondt å gå, vondt å stå så dagene handler liksom om å bare variere og komme seg gjennom ting med mest mulig tidsbruk. Dette har vært et laaangt svangerskap (spydde mye fom. uke 6 tom. uke 24) så nå vil jeg gjerne være ferdig snart. Klarer heldigvis å gå noen turer i de bedre periodene - det er godt for kropp og sjel! Nå må du komme ut snart da, tassen!
TPK Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 41 uker i dag jeg også! Kjenner masse kynnere og murring, men ingenting som tar seg opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå