Klikk Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Hei! Er 22+ 5 og i går hadde jeg nesten følelsen av at ungen var på vei ut en liten stund. Utrolig ekkelt... Har slitt med bekkenløsningssmerter i det siste så kommer vel av det.... Gikk heldigvis over da, ellers tror jeg at jeg hadde ringt føden altså!
tutster Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Da er vi to! Er 23+2 og hatt det noen uker. Kommer av at jeg går mye..er 100% sykemeldt da jordmor sa dette ikke var så vanlig!? Har du mye kynnere da?
Klikk Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2012 Oi, var det ikke vanlig??? Skal til jordmor på tirsdag så får høre med henne. Har hatt litt kynnere i det siste... Jeg har slitt en del med småblødniger så skal til legen snart. Tror jeg må snakke med henne om en gradert sykenelding om jeg ikke blir bedre...
2gullgutter+en spire <3 Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Har også hatt mye nedpress enkelte dager, nesten like ille som den dagen jeg dro til føden sist faktisk. Er nå uke 21+1. Hadde tenkt å ta det opp med jordmor om noen uker, men regnte egentlig med at det her også kom av bekkenløsningen min. Men kanskje jeg burde ta en telefon til jordmor for å være på den sikre siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå