Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Er det noen her som har blitt gravid på ekstremt sen eggløsning? Jeg pleier å ha regelmessige sykluser, men denne mnd er eggløsningen ekstremt sen. Er det noe håp for å bli gravid da, eller frarådes det å prøve den mnd?
Lisjetulla Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Hei! 1.gang jeg ble gravid hadde jeg lange sykluser, ganske regelmessig. Det var i 2004. Fikk litt kortere og ganske regelmessig sykluser etter det. Var i København i april hvor alt kom i utakt etter 1.inseminasjon. Mens kom etter 10 dager osv. Fikk etter det en veldig sen eggløsning, men ble gravid på det forsøket. Er snart 6 uker på vei. Så det kan lykkes allikevel.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Hvor sen eggløsning var det? Jeg er på dag 60+ idag, aldri vært såå sen før Så lurer på om det allikevel er trygt å prøve på dette egget..?
Lisjetulla Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Det var litt sent ja. Blir veldig usikker. Jeg gikk kun 1 uke utover normalen, dag 22. Vet ikke om noen andre har erfaringer rundt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå