Gå til innhold

hjelp!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde sex med en annen 14 nov.. hadde med typen etter det og utover

fikk mensen håper jeg mellom 2-3 des

husker ikke hvor mye eller hvor lenge jeg blødde. har regelmessig mens. den kommer hver 2 el 3 hver mnd.

fikk ikke mensen i jan. tok test 6 den var pos.og ukeindikator den 9 viste 3+.

u.l 14 feb viste 11 uker

rutine ul 3 april viste 17+6. fikk termin 8 sept. menstermin min var 9... viser ul at dette er tilfelle..at jeg kanskje har hatt eggløsning ca 15 des... og i den syklusen jeg håper

har regelmessig mens.. får den 3 el 4 hver mnd..

er bare så redd den blød jg hadde i des var festningsblød og at jg har blitt gravid i nov

plis svar meg...er så redd

Fortsetter under...

symfyse mål hos jordmor 2 ganger har stemt med uka jeg er i... hvis jeg regner tilbake på 11 uker den 14 feb og 17 +6 den 3 apr kommer jeg nesten til den dagen jeg trodde jeg hadde mensen. betyr det da at jeg hadde mensen da?? og at fosteret er 2 uker mindre enn det de sier på ultralydene???? målene på ul den 3apr var mad 39 og fl 24.. og på den når jeg var 11 uker var 42mm

Vanlegvis går ein gravid i 9mnd.Er termin 9.september byrjar graviditeten 9.desember (sann ca). Hadde du blitt gravid i november hadde vel termin blitt medio august? Eg hadde forøvrig siste mensdag 1. Nov, har termin 8. August. Dei reknar med eg vart gravid ca 16. Nov. So trur du kan senke skuldrane :-) Men for all del, ta ein test og masse lykke til ü

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...