Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har tenkt å søke på en jobb som konsulent i staten. Det er stillingskode 1065, LR 17. Men det er jo 8 forskjellige alternativer i den lønnsrammen. Og det er ganske stor forskjell på lønna fra alternativ 1 til 8. Jeg har ikke noe annsiennitet, har 3 års høyskoleutdannelse innen øk.adm. Er det noen med lignende bakgrunn som kan fortelle hvilket alternativ dere har havnet på? uten ansiennitet ser det ut som det varierer fra lønnstrinn 31 til 38.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Har jobbet som konsulent i PST. Hadde 5 års ansinitet og hadde LR 17, alt.3, lønnstrinn 37. Husker ikke helt hva jeg hadde utbetalt utfra det for jeg hadde alltid mye overtid, men grunnlønna var helt levelig
aanonym Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har tenkt å søke på en jobb som konsulent i staten. Det er stillingskode 1065, LR 17. Men det er jo 8 forskjellige alternativer i den lønnsrammen. Og det er ganske stor forskjell på lønna fra alternativ 1 til 8. Jeg har ikke noe annsiennitet, har 3 års høyskoleutdannelse innen øk.adm. Er det noen med lignende bakgrunn som kan fortelle hvilket alternativ dere har havnet på? uten ansiennitet ser det ut som det varierer fra lønnstrinn 31 til 38.
aanonym Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Om du virkelig ikke ha ansiennitet (tidligere arbeid, svangerskapspermisjoner el.l.) så begynner på i utgangspunktet lavst. Men du kan jo forhandle/argumentere ved evt ansettelse.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Kan tenke meg at det er rundt 350 000 i året
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Jeg begynte i ny jobb som førstekonsulent i staten, uten ansiennitet, og fikk laveste av de aktuelle lønnstrinnene. Du kan sikkert forhandle deg til en høyere lønn, men da må du ha noe å forhandle med.
TPK Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Du begynner på det laveste hvis du ikke har noe ansiennitet. Men det er mye som kan telle som ans., trenger ikke være fra den bedriften.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har vært student i 3 år. Har hatt sommerjobber i 6 år, utenom det bare et vikariat på 10 mnd i en helt annen bransje, så vet ikke om det teller.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå