Gå til innhold

Kan man ha sex når man er under behandling (menopur)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På plan lappen sto det at d ikke anbefaltes men i bruksanvisningen og flere steder på nette sto det at det gikk greit om man brukte kondom? For å spørre rett ut, har dere hatt sex under behandling ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte på klinikken og fikk til beskjed at man bør ikke for kondomer kan sprekke og sæd overlever oppi en uke og hvis de ikke tar ut alle egga eller misser ett risikerer man i verstefall å bli gravid med mange på feil sted. feks overstimulering og hvi kroppen slipper mange egg som ikke tas ut.

Skrevet

ja det er nok noe i det.. Får nok vente. Men i å med jeg ikke har klart å bli gravid på egenhånd på 2-3 år er det vel ikke store sjansen for at d skjer nå, el at kondomen sprekker, men man vet jo aldri...

Skrevet

Hehe. Må innrømme at jeg ikke helt har fulgt den beskjeden til punkt og prikke spes siden det er dårlig stelt hos mannen. Men etterhvert syntes jeg det ble vondt å ha sex pga store ømme eggstokker. Så det begrenset seg selv etterhvert.

Skrevet

hehe, j brøyt den reglen nå jeg å,men med kondom da. Gikk bra, sprakk ikke. Men er litt ømt der, ikke sånn veldig deilig, men samboer fikk hvertfall det han ville, så da får vi håpe det holder for en stund, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...