Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere å teste etter innsett?

Kjenner veeldig på testegalskapen her:p er på RD 5 nå, vet det er for tidlig nå....:) men når begynner dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt på rd 8, selv om jeg hver gang har tenkt å vente lenger! :P

Denne gangen testa jeg faktisk positivt på dag 8 da, og positiv er den enda :)

Skrevet

jeg ventet til rugedag 11, veldig redd for negativ test pga av for tidlig testing.

Skrevet

Jeg har sakt jeg skal vente lenge jeg å, meeeen lettere sagt enn gjort nå føler jeg :P

Var den sterk når du testet positivt da?

Tror det blir en test på onsdag ( om jeg klarer å vente så lenge ):P vet at uannsett svar den gir meg da, så kan det forandre seg, men vil bare begynne å forbrede meg litt ;)

Skrevet

Jeg har sakt jeg skal vente lenge jeg å, meeeen lettere sagt enn gjort nå føler jeg :P

Tror det blir en test på onsdag ( om jeg klarer å vente så lenge ) :P vet at uannsett svar den gir meg da, så kan det forandre seg, men vil bare begynne å forbrede meg litt ;)

ja den ble positiv med engang, hvis man setter eggløsning sprøyte så sitter den i til ca 9 - 10 rugedag.

Skrevet

Tror det blir en test på onsdag ( om jeg klarer å vente så lenge ) :P vet at uannsett svar den gir meg da, så kan det forandre seg, men vil bare begynne å forbrede meg litt ;)

ja den ble positiv med engang, hvis man setter eggløsning sprøyte så sitter den i til ca 9 - 10 rugedag.

og da kan du få en falsk test hvis du tester mens den forsatt er i kroppen.

Skrevet

Ikke veldig sterk på dag 8 nei, men tydelig, og sterkere enn jeg har hatt på alle de kjemiske graviditetene, så jeg hadde en god følelse, men torde ikke håpe. På dag 9 var den eeenda sterkere og på dag 10 var det så og si fullt utslag, da var tvilen endelig borte! Selv om jeg fortsatte å teste helt frem til testdag, føltes så uvirkelig! Gjør det forsåvidt enda... :)

Skrevet

Har tatt eggløsnings test, å den er negativ :) var positiv frem til i går :-) så da har eggløsnings midlet gått ut av kroppen rekner jeg med :)

Skrevet

Ikke veldig sterk på dag 8 nei, men tydelig, og sterkere enn jeg har hatt på alle de kjemiske graviditetene, så jeg hadde en god følelse, men torde ikke håpe. På dag 9 var den eeenda sterkere og på dag 10 var det så og si fullt utslag, da var tvilen endelig borte! Selv om jeg fortsatte å teste helt frem til testdag, føltes så uvirkelig! Gjør det forsåvidt enda... :)

Det skjønner jeg.. Om jeg er så heldig som deg og tester positivt, så tror jeg ikke det før magen vokser og jeg kjenner liv tror jeg ikke :)

Er bare å krysse fingrer å håååpe jeg tester positivt :)

Skrevet

Noen som forresten vet hvordan det er i forhold til å ta parasett under rugetid evt graviditet? Før jeg vet om jeg er gravid eller ikke lever jeg etter gravid"reglene"..!:P

Kan man ta parasett? Evt hvor mange i døgnet?:)

Skrevet

Som normalt inntil 3gram i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...