Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 gikk med rier med 10 min imellom i ca9timer. dro til føden og usle 2cm åpning. var rolig der så fikk bli, gikk ytterligere 4 timer og framdeles 2cm ugh. da tok riene seg opp og fikk lystgass,etter 1time var det plutselig 7cm jeei. begynte å få så gæli trykketrang plutselig og fikk lov å presse litt da den siste kanten var så myk. lå på siden med benholder, fosterlyden gikk ned hver gang jeg lå på ryggen så holdt meg på siden. supa lystgass for harde livet, den var gullverdt. etter 30min kunne jeg presse skikkelig og hun var ute på 5pressrier, det var vanskelig å la være å presse når hodet sto i åpningen. men er visst dette som gjør at man ikke revner. vannet gikk først når hodet sto i åpningen, så ikkenoe conehead på denne snuppa nei. men så godt når hu ploppa ut ahh herlig. hun hadde navlestrengen to ganger rundt halsen, så er glad det ikke ble nå hjemmefødsel. hun veide 3680 og 50cm lang. regner med hun trenger lysbehandling så vi blir visst liggende noen dager. vondt å amme i begynnelsen, men vet det går over. herlig og kunne opp å gå å røre på seg rett etterpå, det hadde ikke gått hvis det hadde blitt epidural, så litt stolt over at jeg klarte å si nei hehe alt i alt en fin fødsel, gikk jo tregt opp til 4cm men etterpå gikk detfort. så nå skal vi bare nyte sommmern. sender dere fødestøv som går å venter, lykke til alle sammen stor klem fra oss
Mamma til tre gutter Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Gratulerer så mykje heldiggrisen. Kos deg masse og nyt tiden
Bamsemams74 Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Gratulerer med vel overstått fødsel og den nye verdensborgeren. Lykke til videre med amminga:) Takk for støvet:)
tre håpefulle Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Gratulere så mye. Hørtes ut som en flott fødsel!! =)
To prinser og ei prinsesse Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Gratulerer så masse! Håper jeg også snart kan holde gullet i armene! Kos å se så mange er i mål nå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå