*M&M* Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2012 Hva tror dere jenter ser det lovende ut? Hehe, gikk litt fort dette. Det jeg lurer på er om streken må være sterkere for at jeg kan slå meg helt til ro? Denne er forresten tatt nå nettopp
<3 2G <3 Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Hadde tatt en til i morgen tidlig med minst mulig veske og minst 4 timer siden siste urinering ja. Men ser veldig lovende ut ja:-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Spennende!! Men det er jo absolutt en strek! Endret 16. juni 2012 av UndrendeUllteppe
*M&M* Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2012 Tenker å ta en ny i morgen ja og en digital på mandag
2010 Mammaen Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Gratulerer! Denne er positiv! De fleste har svake tester i begynnelsen. Hvor mange dpo er du?
Supersnusken Skrevet 16. juni 2012 #8 Skrevet 16. juni 2012 Den er da klart positiv! Håper spira klarer å klore seg fast da!
*M&M* Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2012 Takk for tilbakemeldigner! Har ikm i dag eller i morgen. Har testet siden torsdag, 4 svake positive og denne som en merkbart sterkere enn de jeg har tatt tidligere. Må legge til at streken vises bedre enn det ser ut til på bildet. Håper den sitter løpet ut denne gangen
På vei igjen <3 Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 Denne er KLART positiv! Jeg hadde en strek jeg måtte snu og vende på testen for å finne første gang jeg var gravid. Tenkte da at jeg får vente med å glede meg, men likevel ta det som om jeg var gravid. Dette var i 99. 7 dager senere var mensen enda ikke kommet, og testen var veeldig positiv Lykke til, og om en digital sier at du ikke er gravid, ikke tro på den helt med en gang. Den trenger mer hcg enn andre for å gi positivt restultat
*M&M* Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2012 Takk for svar! Veldig betryggende p høre! Ja, jeg vet at de trenger høyere nivå med hcg, derfor venter jeg noen dager før jeg tar en slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå