Gå til innhold

Kom i racerfart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det vist noe i de to cm allikevel. :)

I går, 3 1/2 uke før termin meldte lille Liam sin ankomst en halv time etter ankomst på sykehuset og kun en liten time etter alt startet. Det man kaller en real styrtfødsel.

Alt gikk veldig bra og vi er godt innlosjert på sykehushotellet i Stavanger. Nyter hvert lille sekund med den nydelige gutten vår. Og trener hardt på amming!

Lykke til alle vordende mødre, dere har så mye å glede dere til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mykje! Misunner deg som er kommen i mål. Eg har sju uker att...

Skrevet

Herlighet så kjapt! Skal si vesle Liam hadde det travelt:) Gratulerer så mye med den vesle sprinteren:))

Skrevet

Oj, det gikk veldig kjapt.. Hvordan startet det hele?? Og er det første fødsel eller har du født før??

Gratulere så masse!! =D

Skrevet

Dette var fødsel nr to.

Det begynte med at jeg følte meg veldig oppblåst, så jeg trodde jeg måtte på do (nr2)... Men da jeg satte meg kom det to knepp i magen og så sildret det litt vann. Jeg trodde jeg hadde all verdens med tid, til jeg kjente at reine startet meddelt samme....onkler svake tier...her snakker vi krigsrier..Hehe. Men jeg er glad det var midt på dagen og fri kjørebane til sykehuset.

Skrevet

Oi...her var det mye autocorrect feil...bær med meg ;)

Skrevet

Ja, det er akkurat det, når vannet går. Det gikk svært raskt med nummer to etter vannet gikk. å jordmor har sagt at går vannet, så må jeg komme meg på sykehuset raskt... Fra vannet gikk til riene startet gikk det ca 20 min den gangen. Fra riene startet til ungen var ute gikk det 90 minutt..

Men for all del .Heller slik fødsel enn enkelte historier jeg leser der de har mange smertefulle rier bare på modningen, uten åpning en gang.. Jeg får 5-6cm på det jeg kaller kynnere jeg.. Eneste dumme med det er at jeg ikke helt vet om det er starten på fødsel, eller om det bare er kynnere, for det føles likt..

Skrevet

Ja, jeg tar heller en slik fødsel igjen....det var som dag og natt! Men dette var nok siste. Kroppen min er virkelig ikke laget til å gå gravid. Eneste jeg liker ved det er at det kommer noe vidunderlig ut i andre enden ;),

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...