Lykkeligmammatiltre Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Venter ikke tredje enda, men har lyst på tre barn. Jeg fikk ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskapene mine, og har et ørlite håp om at det ikke skal skje igjen tredje gang....
Lykkeligmammatiltre Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2012 Ja, da ble overskriften litt feil ser jeg;-) mente ekstrem svangerskapskvalme! :-)
løvemamma29 Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 hmm, ikkje sikkert eg burde svare..men dette er mitt tredje svangerskap. Har ALDRI før vært SÅ dÅrlig... me nr 1: litt kvalm, men aldri spy og gikk fort over me nr 2: aldri kvalm el noe me nr 3: spykvalm og oppkast hele tida... Me andre ord: hvert et svangerskap er ulike... MEN ikkje for Å skremme deg, kjenner til ei som hadde hymeremesis 3 av 3 ganger...
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Gravid for tredje gang og samme leiken med kvalme og oppkast. Er 32+6. Trøster meg med at eg ikkje er den som går mest opp i vekt. Haha
Nostalgia Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 1.mann litt kvalme ikke oppkast 2.mann kastet opp ca 3-4 uker 3. Mann oppkast fra uke 6-16 pluss akutt brekninger. Begynt å komme meg litt å litt nå. Men hadde litt mangel på D vitaminer nå noe man også blir dårlig av.. Sjekk vitamin lager før du blir gravid..
kattungen Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Nr1: kastet opp og sengeliggende til uke 20, kastet opp hele svangerskapet- ekstrem svangerskapskvalme Nr2: Helt likt som nr 1. Nr 3: Kastet opp de første 12 uker og er nå i super form (uke 18).Tror det nesten ikke selv, er det mulig? Og utrolig deilig! Så vil si at det er mulig å hvertfall ikke bli like dårlig!
2gullgutter+en spire <3 Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Kastet opp flere ganger for dagen de første 3-4 månedene i mine to andre svangerskap. Var generelt sett veldig kvalm hele tiden i denne perioden. Denne gangen har jeg kun vært kvalm/uvel 2-3 ganger (er nå i uke 21). Og da har det vært fordi jeg har ventet for lenge med å spise. Utrolig deilig å slippe kvalmen denne gangen
jomfru1964 Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Jeg var kvalm med mine 4 første,men aldri ektstrem kvalme heldigvis. Nå i mitt 5 svangerskap,som var en kjempeoverraskelse..........Er jeg i kjempeform,ingen kvalme,drikker faktisk fortsatt kaffe til frokost.Det var helt umulig med de andre! Så dette er rart,har desverre litt for god matlyst.Så jeg må passe litt på! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå