Gå til innhold

Flere som skal starte på pergo i neste syklus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-) jeg begynte på pergo sist mnd.. Fikk dobbel kur med en gang. :-) har tablett fri mnd denna gangen, men starter på ny kur neste pp :-) hvor lenge gikk du på pergo sist du ble gravid? Og ble du det i den pillefrie mnd?

Når venter du Tr? Jeg hadde enkel kur i september, da ble den negativ, pillefri i oktober der det ikke ble påvist EL og pos test i november da jeg hadde dobbelkur. Skal på Ul mellom dag 9 og 14 da jeg begynner med enkel kur for å se om den hjelper:) Får du mye bivirkninger? Hvilke dag var det man skulle bygynne å ta tabelettene på igjen? Dag 2? Husker ikke fra forrige gang, og det ble ikke skrevet på resepten:/

Jeg venter tr om en uke. Har ikke begynt testingen enda, skal klare å vente lengst mulig :-)

jeg begynte på tablettene på dag 4 og tok til og med dag 8. Da kommer el ca 5 dage etter siste tablett.

mine symptomer er sterke under el.. Jeg hadde en sa i fjor å har ikke hatt el siden det, men nå etter pergokuren så har jeg fått el sist mnd og denne mnd som er pillefri.. Har endometriose, så jeg har ekstreme mage smerter under el og tr. Jeg burde egentlig holde meg i ro i disse periodene,men presser meg en del på jobb,så da blir det bare soving hele tiden hjemme, sliter meg litt mye ut.. Så da er vell smertene og trøttheten to symptomer. I tillegg så har jeg veldig ømme bryst mellom el og tr. Når venter du tr?

Endret av *søker*spire*

Jeg startet opp med første pergokur 25.mai. Fikk el 6 dager etter siste pergotablett. Nå har jeg syyyykt ont i puppa, og venter bare på at tr skal komme. Regner med det ikke har klaffet denne gangen. Da blir det en ny enkel kur med pergo :)

å så spennende da *Søker spire*! Jeg testa 3 dager pos før ikm sist gang. Jeg venter tr slutten av mnd, spent på om hun kommer til rett tid denne gang, sist tok det 2 mnd imellom. Jeg har som sagt pcos og har manglende eggløsning da. Har aldri plagdes med mens eller EL-smerter, heldigvis! Må vel kjøpe inn folat nå tenker jeg=)

Chicaah- Kanskje er testen positiv?=)

Annonse

Har ikke barn nei. Slutta på prevensjon i juni 2010. Har bare hatt 2-3 tr siden da. Jeg har resept på pergo der jeg kan ta ut mange pakker, så kan ta dobbelkur om jeg vil. Legen la opp et løp for meg, så jeg skal ta dobbel kur etterhvert dersom jeg ikke blir gravid. Fikk el på enkel kur.

Hei jeg går og på pergokur min 3 nå tar dobbel kur hver gang men enda ikke lykkes:( har og pcos. Venter el om en uke kanskje hvis syklusen er litt normal denne gang. Håper det går i boks snart....prøvd i et år snart.

Søkerspire: vet du hvor endoen sitter? Jeg hadde en flekk på hver eggstokk på ca.2 cm i diameter, så tok jeg 4 doble pergokurer og hele venstre eggstokk ble overgrodd på de 4 mnd!! Pergo gjødsler endo, håper virkelig du ikke er like uheldig. Har bare en halvt ok eggstokk igjen jeg nå.. Forbanner pergo for endopasienter! Burde aldri vært gitt til oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...