Gå til innhold

Ikke min tur likevel?

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er på RD 12 i dag og har fått negative tester helt til i dag hvor jeg såvidt kunne skimte en strek. Den var så svak som jeg aldri har sett den før, men det var "noe" der, men så oppdaget jeg litt blod på papiret i dag...:(

Jeg har hatt mensmurringer i flere dager og tenkt at løpet var kjørt. Jeg har pusset opp, malt og styrt på de siste dagene fordi jeg ikke orket å bare sitte stille og lure på om jeg er gravid eller ei...

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro...Er det mensen som kommer eller kan det være et håp om at testen kan bli sterkere i morgen?

Bare tiden vil vise, men kjenner at Nå ble det straks litt mye følelser i sving hos meg.

Sukk...måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrende for deg:)

Skrevet

ÅÅÅ, det er jo mange som fÅr litt blod etter befruktning. krysser fingrene for at det gÅr bra:D du vet det kan jo være flerlinger der den ene har gÅtt til spille ogsÅ. Men krysser det jeg har for at alt gÅr bra Å at det sitter en liten spire hos deg ogsÅ;D

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Tusen takk jenter! Ja,jeg satte jo inn 2 egg så tanken har slått meg om det kanskje er den ene som forsvinner.

Blør ikke mye, men det er ofte slik før mensen...alikevel så håper jeg det beste!

Håper det går bra med dere andre da!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

testet idag da?? ;)

Ja, men det var jammen ikke rare greiene! Såvidt jeg kunne skimte neo som helst, så den kan nok regnes som negativ desverre...

Tok en billigstrimmel sent i går kveld og den var svakt positiv, men den sterkeste hittil, så da var det ikke noe godt tegn at testen ikke var sterkere i dag.

Får se i morgen da....huff

Skrevet

huff ja... håpe på i morra!!! krysser alt :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Tusen takk! Masse lykke til du også! :)

Skrevet

så spennende... håperhåperhåper! LYKKE TIL!!!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

så spennende... håperhåperhåper! LYKKE TIL!!!

Tusen takk for lykkeønskninger, men det ble negativ test i dag på RD 14. Brukte en billigtest, men skal ta en annen test bare for sikkerhetsskyld. :( Kjedelig om dette var en kjemisk en igjen!!!

Skrevet

ååååå Lykke, det var trist, vet ikke hva jeg skal si... tenker på deg!! klem

Skrevet

åååh neeei :( *stort hjertesukk* smart å ta en annen test også. jeg har nå lest om andre her inne som likevel har fått positiv senere, så så lenge du ikke har fått skikkelig mensen så er det vel alltids håp? utrolig trist i allefall om det var kjemisk. føler med deg..

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Tusen takk for omtanken! Det er så rart å føle at jeg hverken ER gravid eller IKKE ER gravid, men noe midt i mellom! :(

Jeg trodde jeg var blitt roligere for hvert forsøk jeg, men har jeg nok på en måte da jeg også klarer å tenke på andre ting også, men når det gjelder testinga så har jeg blitt helt besatt av å studere testene med "usynlig" svak strek og tror nesten at jo lengre jeg ser på den jo mer positiv blir den! ;)

Skal ta en ny i morgen og se da, men er det virkelig folk som får positivt så sent som dag 15 og 16 tro? Hmmm...

Og om jeg ser en "skygge" på testen i morgen også, hva da?

Det må jo enten bli sterkere eller forsvinne helt vel..

Så frustrert nå!! arg!

I dag har jeg måtte le litt av meg selv fordi jeg har vært så hormonell, som et lite troll syns jeg. Jeg og min kjære måtte avgårde og handle, flere tester selvfølgelig!!! og i bilen bort så snakket jeg om slanking og Nå MåTTE jeg gjøre noe ang det! Så gikk jeg forbi godtehylla og da MåTTE jeg jo ha sjokolade, det var jo tross alt lov i dag med så kjip en test og greier!

Så måtte jeg ha et par karameller og moreller for jeg måtte jo få lov å trøstespise kan du skjønne siden slankinga begynner "i morgen" ( som alltid! ) Så ville jeg plutselig på brukthandelen for å jakte på småskatter jeg kan pusse opp. Det måtte jeg jo få lov til på en sånn dum dag og jammen fikk jeg ikke meg en tur dit og svidde av hele 200 kr på noe jeg syns var et kupp!

Og når vi kom hjem så var jeg såååå trøtt at jeg måtte legge meg og sovna som en full alke. Sov i 2 timer og våknet trøttere og surere en aldri før, dette er 1,5 time siden nå og jeg er enda ikke våkna.

Vel, dette har vært dagen sin det!

Mensmurringer har jeg også og vaaaarm, men ingen mensen nei...

Jeg er nok klar for runde to av sovemarathon om noen timer tenker jeg ig forhåpentligvis våkner fornøyd som ei lerke i morgen ( med positiv test selvfølgelig ) og solskinn i håret!

Det er lov å håpe!

;) ;) ;)

Skrevet

det finnes de som får negativt frem til det plutselig snur på dag 15 -16, så lenge du ikke har fått mensen finnes det vel håp! :) skal si du har hatt dagen din ja! får håpe den blir bedre i morra:)

man SKAL ha alt man vil når man trenger trøst;)

Skrevet (endret)

hehe, helt enig med monky. alt er lov når man trenger trøst! :) ved forrige giganedtur fikk jeg ham til å dra ut og handle en liter sjokoladepudding til meg. den spiste jeg på urovekkende kort tid. sinnet var veldig fornøyd, magen var ikke fullt så fornøyd og ga tydelig uttrykk for det :P

er sikker på at det er folk som får negativt så sent som dag 15. vet om ei som fikk plutselig positiv på dag 17, så det er jo faktisk alltid håp når mensen enda ikke er kommet. sannsynligheten minsker veldig, men den er der i allefall!

jeg håper også at du har solskinn i håret i morgen tidlig, etter test ;)

go natt :)

Endret av all i want is u
Gjest Trulte med to små
Skrevet

hehe, helt enig med monky. alt er lov når man trenger trøst! :) ved forrige giganedtur fikk jeg ham til å dra ut og handle en liter sjokoladepudding til meg. den spiste jeg på urovekkende kort tid. sinnet var veldig fornøyd, magen var ikke fullt så fornøyd og ga tydelig uttrykk for det :P

er sikker på at det er folk som får negativt så sent som dag 15. vet om ei som fikk plutselig positiv på dag 17, så det er jo faktisk alltid håp når mensen enda ikke er kommet. sannsynligheten minsker veldig, men den er der i allefall!

jeg håper også at du har solskinn i håret i morgen tidlig, etter test ;)

go natt :)

Takk for oppmuntrende kommentar!

Nå fikk jeg lyst på sjokoladepudding også!!! ;)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Huff for en tøff dag. :-( vet hvordan du har det. Også har du kommet så langt! I morgen er dagen! Ingen møkka skygge! Men en klar positiv test ;-)

Skrevet

ÅÅÅh... høres ut som litt av en dag! hÅper virkelig at testen er positiv i morgen eller dagene som kommer :) Tenker pÅ deg og krysser alt jeg har for at dette gÅr veien :)

Masse fine ord du har fÅtt over her :) Klem

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Tusen takk for støtte jenter! Testen i dag var negativ, så da er det ikke vits å håpe noe mer. Jeg fikk beskjed om å fortsette med medisiner til dag 16 ved negativ test ( er RD 15 i dag ) men tror jeg bare slutter på de nå. Føles ut som om mensen kommer og det får gå som det går.

Nå blir det runde nr 2 med uttak og alt som hører med, men når det kan bli vet jeg ikke...så inntil videre vil jeg prøve å finne noe positivt å fylle livet med og ikke bare tenke på dette barnestyret.

Mulig vi kjøper oss en fertilitetsmonitor også og prøver selv også. Var jo tross alt heldig i februar selv om lykken ikke varte lenge :(

Jeg ønsker dere andre masse lykke til og håper det går bedre for dere! :) Stor klem

Gjest Løvemusene
Skrevet

Så trist Lykke, sender deg en stoooooor klem. Hadde håpet så fælt at dette skulle gå. Hadde vært så utrolig bra om dere klarte det selv i påvente av ny runde. Og nå er det vel litt sommerstengt fremover både her og der slik at dere får muligheten. Ønsker dere masse lykke til!!

Du hØres veldig fornuftig ut, jeg klarer ikke å tenke slik på en sånn dag, stolt av deg!

Skrevet

veldig trist Lykke! får håpe det lykkes med hjemme prosjekt i sommermånedene! :)

Skrevet

hadde håpet å kunne lese gode nyheter nå når jeg kom hjem fra arbeid.. dette var trist.

du er kjempe flink som ser fremover!! husk å være stolt over deg selv for det ;)

det fine er at det nå er sommer. merker at lyse kvelder og fint vær hjelper på humøret mitt i allefall. håper det gjør det enklere å komme seg gjennom sommeren for deg også! og selvfølgelig masse lykke til med eventuell egen prøving :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...