Gå til innhold

Oppdatering fra meg :)

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemme igjen.

Kom hjem i natt av alle tider.. Det tok 6 timer før jeg ble undersøkt av lege, men etter det skjedde det mye.

Jeg forsto ikke så mye av det den siste legen sa. Da var jeg utslitt, tørst, sulten og lei.

Klokken var 2 på natten, og det var 12 timer siden jeg hadde spist eller drukket noe sist.

Jeg hadde mistet endel blod fra veneflonen, og var drittlei.

Legen fant væske utenfor livmoren min, og det eneste jeg forsto at han sa var at de ikke skulle åpne magen min, og de skulle ikke legge meg inn.

Jeg ble sendt hjem klokken 3 i natt med beskjed om å knaske paralgin forte og ta det rolig noen dager. Så ville 99% sikkert dette gå over av seg selv.

Jeg er glad for at jeg slapp å bli innlagt, og for at det ikke er noe farlig, men jeg føler meg ikke mye klokere.

Ha en fin-fin lørdag alle sammen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143946649-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det hörtes ingen videre ut! Nå har ikke jeg fått med meg hvorfor du ble lagt inn. Synes derimot at du kunne ha fått bedre svar på saker. Du kan evt. ta kontakt og få en utskrift av journalen din. Tok de blodpröver teks - hva var svarene? osv. Det å ha vätske i buken er normalt, intil en viss grad og det rydder kroppen opp selv. Det er ikke normalt at man går inn operativt for å ta bort dette.

Klem fra meg

Jeg vet at de ikke opererer bort væske, og det er jeg sjeleglad for :)

Alle blodprøver og urinprøver var fine :)

Ble lagt inn pga smerter. Begynte natt til torsdag, og da var de så kraftige at jeg ikke fikk puste en stund. Det roet seg, men det var likevel vondt. Spes når jeg beveger meg. Kvalm er jeg også.

Hadde innvendig ul onsdag morgen, og da fant ikke gyn noe som tydet på cyster annet enn små follikler på eggstokkene mine. (egganlegg)

Derfor jeg ikke skjønte noe av dette. Det kunne kjennes ut som en gigantisk cyste som sprakk, men det vet jeg at det ikke var, for da måtte den ha vært større enn den forrige jeg hadde, og den var stor..

Så bra at det går bedre og at det ikke var noe alvorlig! Det er jo ikke alltid man får et sikkert svar på akkurat hva det har vært, det viktigste er jo at alvolige ting og ting det må gjøres noe med utelukkes. God bedring og lykke til m IKM! :)

Annonse

Tusen takk :)

Ser ut som om jeg kanskje kan ane hvorfor jeg har vært så rar og hatt så vondt.. Kanskje det var egget som festet seg? Har ikke hatt det sånn med noen av mine andre, men alle svangerskap er jo forskjellige så...

Eller kanskje det er twins. he he, vi får se de neste dagene og testene blir sterkere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...