Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Noen som har dette? Har fått noen "gedigne" en viss plass og det gjør faktisk vondt! Står hele dagen og etterhvert kjenner jeg det veldig.. Blodgjennomstrømningen blir vel større i svangerskapet så er vel derfor, men er det noe man kan forebygge det med? Ser helt forferdelig ut hehe... Helt hoven og alle regnbuens farger:P
Nostalgia Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Ja det kom etter førstemann tror jeg (3.gangs nå) er ikke noe godt akkurat eller fint. Tror noen ganger at den skal sprenges ( ene kjønnsleppa) men de sier at det er normalt ...og ikke farlig. Men veldi ubehagelig. Må ligge eller sitte med beina høyt så fort en har anledning...
Nostalgia Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Om du står hele dagen MÅ du invistere i ett par støttestrømper og bruke hver dag/ hele dagen..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2012 Da skal det skaffes slike. Apoteket?
Elsa88 Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Vis du ikke vil ha noen kjedelige "kjerring" støttestrømper så anbefaler jeg denne siden. De har de mest lekreste og fineste støttestrømper. Har et par selv med sykepleierbamser på siden jeg gå vernepleierutdannelsen Er fra Sverige men går veldig rask levering og billig. Jeg bestilte på en lørdag og onsdag så var pakka i postkassen min http://www.butik21.com/no/ Endret 16. juni 2012 av Elsa88
kaklemor Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Det er nok åreknuter som er kommet til deg også! Jeg hadde det med første og har det nå også.. Jeg smører på en salve to ganger daglig som virkelig hjelper.
Nostalgia Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Da skal det skaffes slike. Apoteket? Ja apoteket har flere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå