Gå til innhold

Baby 8 mnd og gravid på ny - flere?

Anbefalte innlegg

Flere som er blitt gravide raskt etter å fått baby? Jeg har ikke hatt noen blødning siden i Mars så vet ikke hvor langt jeg er. Synes ikke jeg har så mange symptomer men testene er kjempesterke. Clearblue digital ukeindikator viste 3+. Jeg ammer fortsatt noe. Er litt mer trøtt enn før, litt ømme brystvorter, går raskt tom for energi, sulten. Dette blir mitt 3 barn om alt går bra.

Dere som er i lignende situasjon, har dere mange symtomer?

Fortsetter under...

Annonse

Min minste er 4 måneder og jeg fikk to streker i går :) aner ikke hvor langt jeg er på vei, antar rundt 5-6-7 uker, så jeg må vel komme meg til legen snart. Jeg er bare litt kvalm og må passe på å spise ofte

Takk for svar alle sammen :-) Er det noen av dere som fortsatt ammer? Jeg ammer for det meste morgen og kveld. Har ikke erfaring med å bli gravid mens jeg ammer fortsatt. Trodde kanskje man mistet melken jeg. Tenker også at jeg ikke har fått de store, tunge puppene denne gang, har hatt det før. Nå er det kun veldig ømt på brystvortene.

Har fått time hos gynekolog til tidlig UL til mandag. Veldig spent da jeg ikke aner hvor langt jeg er. Har allerede fått en kul på magen :-)

Jeg har mistet 2 ganger før i uke 10 så er litt nervøs, men krysser fingre og tær :-)

Sniker. Jeg ble gravid da sønnen min var 9 mnder, nå er jeg i uke 33 :) Jeg sluttet å amme da han ble 14 mnder, fordi han tygde i stykker brystvortene, og når han bet seg fast,fikk jeg stikkinger i underliv. Men hadde godt med melk til ham frem til dagen jeg sluttet, siste 3 ukene fikk han bare kveldspupp da :)

Masse lykke til med spiren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...