Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Er det noen som vet om man får det på riksen, eller er det forbeholdt de somblir gravide med ivf? Vi har jo hatt flere aih og hadde ivf i april, der de tømte "tonnevis" med eggposer. Forsøket var negativt, så vi skal etter planen ha nytt forsøk i sept.. Men nå kom ikke mensen som planlagt, i stedet dukket det opp to streker på testen.. Men siden jeg har til dels veldig vondt i venstre eggstokk innimellom, så vil jeg jo helst vite at det faktisk er en graviditet, og at alt er ok så fort som mulig..
AkPa Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Du får tidlig ul ja:) iallefall på st.olavs ring med fastlegen din så bestiller han det
Miola Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Gratulerer!! Jeg ble selv gravid mellom fryseforsøk sist Fikk henvisning fra IVF klinikken. Det var IVF legen som sa vi måtte ordne tidlig UL, så det fikser de helt sikkert!! (de glemte å sende min, men det er en annen sak) Uansett får du nok en av fastlegen dersom det er noe som bekymrer deg! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå