Gå til innhold

Positive tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bare noen gamle tester i skapet, men testet to ganger (må ut og kjøpe en ny nå).

Er inne i min første prøveperiode (har ikke en gang "prøvd" spesielt hardt, og trodde ikke jeg hadde eggløsning forrige måned) og jeg er over 30.. så hadde ikke forestilt meg å kunne bli gravid med en gang..!

post-42-0-92243800-1339829771_thumb.jpg

post-42-0-11342600-1339829784_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigtester har en holdbarhet på 1 1/2 til 2år iallefall.bdisse er jo knallpositive, så gratulerer så mye :)

Skrevet

Takk for gratulasjonen. Dette blir spennende. Jeg har ingen barn fra før, så er litt i sjokk nå. Hadde sett for meg å bruke mange måneder på å bli gravid!

Skrevet
:) var i litt samme situasjon som deg. Var 100% sikker på at jeg ikke fikk EL forrige mnd, lite sengekos ble det også! Sjokket var derfor stort da jeg testet med billigstrimler for moro skyld 5 dager før IKM, og det kom to streker med en gang. må ha hatt en tidlig EL, for testet negativt på EL tester fra dag 11 t.o.m dag 15. Pleier alltid å ha EL på dag 1-12. Dette var min 2pp etter SA i januar, tok et opphold fra babylaging i nesten 4 mnd pga en mindre operasjon jeg skulle igjennom bl.a. R blir din termin? Tett oppunder mars da ? ;)
Skrevet

El på dag 11-12 skulle det stå ;)

Skrevet
:) Tror min termin blir midten / slutten av februar. Tror også min EL må ha kommet tidligere enn normalt, og mine sykluser har ikke vært helt stabile.
Skrevet

Jeg hadde sist mens 21 mai, og med EL på dag 9 antar jeg, og min termin ble 25 februar. Moro at det klaffet så fort for dere, jeg har også passert de 30 ;)

Skrevet

Min siste mens begynte 17. mai, men aner ikke når jeg hadde EL :) Kjenner flere som har brukt måneder og år på å bli gravide, derfor regnet jeg med det samme. Bor dere også i Oslo? Kom plutselig på at jeg ikke har tatt folat (starter i dag..)

Skrevet

Jeg bor i Vestfold, 1 time unna Oslo!

Skrevet

Ok. Du som har gjort dette før- når min siste mens startet 17. mai, betyr det at jeg i dag er 4 + 2 på vei? Skjønner ikke helt systemet :)

Skrevet

Ok. Du som har gjort dette før- når min siste mens startet 17. mai, betyr det at jeg i dag er 4 + 2 på vei? Skjønner ikke helt systemet :)

Hei! Ja det stemmer at du er 4+2 hvis du har en ca syklus på 28 dager. Jeg er 4+1 utvidar en syklus på 25 dager og siste mens 21 mai :)

Skrevet

En kvinnes syklus er i gjennomsnitt 28 dager, og lutealfasen (dager mellom EL og mens) er stort sett på 14 dager. Dvs at EL er ca midt i syklusen og at det er 2 uker fra mens til EL. Det er disse to ukene som plusses på svangerskapet. ;)

Skrevet

Gratulerer!! Knallpositive jo, ingen tvil da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...