Gå til innhold

Flytter til Vestfold og ønsker venner

Anbefalte innlegg

Hei!

Er 35 år og har to gutter, eldste er 23 mndr og yngste er én uke gammel. Er født og oppvokst i Vestfold, men har bodd i Buskerud noen år nå. I løpet av sommeren flytter vi til Andebu/Høyjord, og jeg kunne godt tenkt meg noen nye venner, gjerne med barn i samme alder. Er det noen som har lyst på nye venner?

Fortsetter under...

Hei på deg. Er ei på 37 som har en gutt som er født seint i 2008 og en som er fire uker. Bor i Tønsberg og er selv "nettopp" flytta hit (et år siden)... Bi er et par stykker i samme aldersgruppe og med et par barn som prøver å treffes innimellom. Heng deg på da vel...

• 1 måned senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei,

Jeg er også ny vestfolding, som trenger å utvide vennekretsen:) Flytta til Horten i fjor, sammen med mannen min som er oppvokst her. Vi har en gutt som fyller 2 år nå i august, og har nettopp oppdaget at vi venter nr to :) Er 34 år.

Annonse

Hei, Jeg er også ny vestfolding, som trenger å utvide vennekretsen:) Flytta til Horten i fjor, sammen med mannen min som er oppvokst her. Vi har en gutt som fyller 2 år nå i august, og har nettopp oppdaget at vi venter nr to :) Er 34 år.

Hei:) Jeg bor også i Horten med mannen min som er oppvokst der. Kanskje de er bekjente?;) Når har du termin? Sjekk den andre tråden lengst opp på siden "Nytt treff i Tønsberg/Horten". Det er en flere der fra Horten også. Satser på et treff i Horten snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...